Ierland eind mei/juni 2013 - 2 weken rondreis (camper, trein...)

Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar een enthousiaste reispartner voor twee gezellige weken rondreizen in Ierland! Een rondreis Ierland lijkt me prachtig! Het schijnt een geweldig mooi land te zijn, en de inwoners hebben over het algemeen een goede/open mentaliteit.

Een ticket naar Dublin is erg goedkoop (zo’n 90 euro momenteel). Dus deze vrij late oproep is zelfs voor reizigers met prille preisplannen ideaal om op te reageren, haha.

Ik ben een redelijk ervaren reiziger en ik ga altijd voor de easy-going-reismentaliteit. Dus lekker gemoedelijk de reis “ondergaan”. Dit is vaak het mooist omdat je onderweg zo veel onverwacht leuke mensen/dingen tegenkomt…! En het is helemaal leuk als je een campertje hebt gehuurd, dan kun je echt overal naartoe!

Ik ben 32 jaar, man. Ik ben erg makkelijk in de omgang, enthousiast en ik lach graag. Ik heb vaker met “vreemden” gereisd, ook gevonden via deze site. Dat is altijd enorm leuk geweest!
Ik heb eind mei en juni de mogelijkheid te reizen. Mijn voorkeur heeft eind mei/begin juni.

Welke enthousiasteling heeft zin om mijn reispartner te worden voor deze twee weken? Dat zou geweldig zijn.

Ik wacht het af! Groetjes, DC

Hallo,

Ik ben niet zo piepjong meer, 57 jaar maar zie er jonger uit en ik ben best nog wel fief. Houd ook erg vabn Ierland, ben er 1x geweest en wilde altijd nog eens heen maar nooit meer van gekomen. Mijn gezondheid is nog goed behoudens de kleine kwaaltjes die bij de leeftijd passen. Houd er ook van om in voor-of naseizoen op vakantie te gaan wegens de rust e teven natuurlijk ook geld. Heb tot voor 3 jaar geleden altijd gekampeert dus met een kamper erop uit vind ik geweldig. Houd ook wel van avontuur.Wegens mijn werk is het ook makkelijker om in deze tijd vakantie aan te vragen, de zomervakantie wordt stuk moeilijker.
Houd van natuur en rust. Kan behoorlijk goed lopen (15-20 km) moet lukken. Vind je het niet erg om met een ouder vrouw op vakantie te gaan, kun je reageren op mijn privemail d.boer43@upcmail.nl . Ik hoop wat van je te horen, positief of negatief.
Ben single en in bezit van auto. Woon in Purmerend (.N.H).

Hallo DC,

Ik las je oproep voor een enthousiaste reisgenoot voor een rondreis door Ierland, en daar reageer ik bij deze graag op! Want enthousiast ben ik zeker over reizen in Ierland, nadat ik er vorig jaar voor het eerst ben geweest. Dat was echter veel te kort -een weekje maar- maar ondanks dat ik nog maar weinig van het land heb gezien was ik direct verkocht. Nam me meteen voor dit jaar langer te gaan, en veel meer te zien… En met een camper lijkt me wel erg leuk, en praktisch.
Ik ben een sportieve vrouw, 42 jaar, woon in Amsterdam, hou veel van natuur, cultuur, ontmoeten, ontdekken en muziek. Net als jij wil ik een reis echt ‘ondergaan’ en het liefst zou ik niet te veel van tevoren uitstippelen. Eind mei/begin juni zou kunnen wat mij betreft (het liefst begin juni).

Ik hoor graag van je of je geïnteresseerd bent. Zo ja, dan stel ik voor per mail even verder te corresponderen [EMAIL=“zperez333@gmail.com”] en elkaar op korte termijn een keertje te ontmoeten.

Hartelijke groet,
ZP

Hallo,
Las net je reactie op mijn Yahoo Email. Helaas zit ik bijna noot op mij Yahoo mail maar op mijn upc mail. In mijn reactie had ik al mijn upc mail vermeld voor makkelijke en snelle communicatie. Inmiddels heeft er iemand op mijn prive mail van upc gereageerd en heb ik met haar inmiddels een reis geboekt naar Sicilie voor 12-6-'13.Helaas.
Sorry dat ik nu pas wat van mij laat horen Ik wens je evengoed een prettige en mooi vakantie en hoop dat in iemand anders als reisgezeldschap kunt meenemen. Alleen is maar alleen, Ik weet er alles van. lang niet zo gezellig !
Evengoed hartelijke groeten van Desiree, Purmerend

Hallo Desiree,
Dank voor je reactie maar ik geloof dat je mijn reactie verkeerd begrepen hebt. Die was namelijk gericht aan degene die de oorspronkelijke oproep voor Ierland heeft geplaatst, ene DC. Dus was niet voor jouw bedoeld. Maar fijn dat je inmiddels een reisgenoot hebt gevonden!
Groet, ZEP

Hahaha, lachen! Gaat lekker hier! Gevalletje miscommunicatie!

Desiree, geniet van je vakantie. ZP en DC zijn in beraad hahahahaha.

DC