Ierland en Schotland

Hallo beste mensen,

Ik ben ook op zoek naar een reismaatje. In september rond ik mijn opleiding verpleegkundige af en kan ik niet op de afdeling waar ik werk blijven vanwege bezuinigingen. Aangezien ik sinds kort weer vrijgezel ben zie ik dit als een geweldig excuus om gewoon eens een paar maanden vrij te nemen en volledig te gaan reizen. Aangezien ik geen vriendinnen heb die zo lang vrij kunnen krijgen van hun vriend of werk en de meesten er ook geen geld voor hebben. Ben ik op zoek naar een reismaatje. Ik ben gemakkelijk in de omgang pas me meestal zo goed mogelijk aan mijn vriendinnen aan. Ik moet toegeven dat ik in reizen de voorkeur geef aan hotels, maar ach kamperen is ook gezellig. Ik hou erg van steden maar ook van de natuur! Ik ben 23, mijn voorkeur wat reizen betreft gaat uit naar een beetje vreemde plek. Ik zou namelijk heel graag door schotland en Ierland willen reizen. Ik ben in dublin geweest en vond de sfeer in de pub’s geweldig en de natuur erg mooi! De mensen zijn erg vriendelijk en hebben echt hun eigen cultuur, + dat accent is echt geweldig!! Ik wil daar natuurlijk geen maanden blijven, ik wilde eigenlijk daarna doorreizen naar Amerika. Maar ik weet het nog niet percies, misschien heeft een toekomstig reismaatje wel een goed idee!!

Groetjes Leontine