ierland dvd

Hallo,
Ben op zoek naar een dvd over Ierland, eentje waarop je een beeld kan krijgen over bepaalde streken voornamelijk zuid westen waar de natuur heel prachtig is.
groetjes,
Geert

hoi,

Ik weet niet of je beschikt over een credit card maar hier heb ik een link waar je een dvd kunt kopen.

http://travelstore.ricksteves.com/catalog/index.cfm?fuseaction=product&theParentId=15&id=337

Ik weet niet of dat is wat je precies zoekt. Verder zou je eventueel kunnen kijken op sites als ebay en amazon.

Groetjes
Nathalie

Goedenavond,

ik weet niet of je al voorzien bent maar wat ik zelf een aanrader vindt is het BBC-programma ‘Coast’ waar inmiddels al 7 series van zijn uitgebracht. Daar zijn ook afleveringen waar de Ierse kusten (waaronder die van het zuidwesten) aan bod komen. De kusten worden mooi van boven gefilmd en voor het grootste deel wordt je geinformeerd over wat er zich heeft afgespeeld. Maar ik heb nog geen specifieke dvd over natuur in Ierland kunnen vinden.

Ook mooi is the Story of Ireland maar dat gaat over de geschiedenis van Ierland waar je hier en daar mooie plaatjes te zien krijgt. Niet over de natuur dus. Wel goede serie, ook van de BBC.

Inderdaad is BBC Coast een geweldige docu. Ik heb een tijd geleden al prive een bericht gehad van de poster en hij zoekt eigenlijk meer filmpjes die door mensen (toeristen e.d.) gemaakt zijn. Dus ook echt meer de “raw footage” en niet ge-edit op tv dvd.

Maar goed dat je het zegt. Weet ik dat ik moet uitkijken naar nog meer seizoenen van BBC Coast, ik heb er 5 zelf dus moet ik er nog 2 hebben dan :slight_smile:
De link die ik gegeven had aan de poster (van Rick Steve’s) is ook wel leuk, niet heel uitgebreid (duurt ook niet lang) maar zeer zeker wel de moeite waard.

volgens mij is serie 9 er al. vond ik op internet