Hallo!

Hoi!
Ik ben Suzan, 21 jaar.
Landen die ik bezocht heb: o.a, Noorwegen, Canada, Polen, Spanje, Frankrijk,
Heb een maand in m’n eentje een engelscursus in Engeland gedaan en 5 maanden in Denemarken gezeten voor mijn studie. Na mijn studie ben ik van plan om nog een leuke reis te maken, maar waarnaar toe weet ik nog niet :slight_smile:
landen die zowizo op mijn lijstje staan:
IJsland,
Marokko,
Zwitserland,
Portugal,
Amerika,
Ierland

Groetjes Suzan

Hoi Suzan,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je lijstje bekijk van de landen die je nog eventueel zou willen bezoeken,dan zou ik zeggen Ierland.
Ierland is een interessant land om eens op reis te gaan, als zonneklopper kom je er niet aan je trekken. Als je van de natuur houdt heb je het naar je zin, met zijn vele stukjes mooie natuur en oude kastelen is het de moeite waard.
Er zijn zoveel bezienswaardigheden te bezichtigen in dit prachtig land,Suzan.
Bijvoorbeeld de Shellig eilanden zijn een rotsachtig groepje eilanden ten westen van Ierland en een onderdeel County Kerry. De naam komt voor uit het iers en betekend letterlijk rotsachtige eilanden. Ze zijn beroemd vanwege de populatie van Jan Van Genten en Papegaaiduikers, dit zijn vogels.
Nog een bezienswaardigheid is de Powerscourt waterfall. Ze ligt 5 km ten zuiden van Powerscourt Gardens. De waterval is de hoogste van Ierland en valt van langs een rotswand 120 meter de diepte in.
Indien je eventueel vragen moest hebben over Ierland,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Ierlandforum hier op wereldwijzer.
Dat geld natuurlijk ook voor de andere landen Suzan.
Wens je nog veel suc6 toe met het plannen van je reis.
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto( Ierse kuststreek )

http://www.effeeropuit.nl/images/fckeditor/image/Ierland.jpg