Hallo Allemaal!
Vanaf eind februari wil ik voor 6 maanden richting Aruba gaan om te gaan werken.
Nu vroeg ik me af of er meer mensen rond deze tijd daarheen gaan en misschien dat we dan een woonruimten kunnen delen?
Grt, Ricardo
Hallo Allemaal!
Vanaf eind februari wil ik voor 6 maanden richting Aruba gaan om te gaan werken.
Nu vroeg ik me af of er meer mensen rond deze tijd daarheen gaan en misschien dat we dan een woonruimten kunnen delen?
Grt, Ricardo
hey ricardo? heb je al iets gevonden? mijn huisgenoot gaat weg. dus bij mij komt dan een kamer vrij. laat maar weten mocht je interesse hebben. dan stuur ik je foto’s.
greetz monique
Hey Monique, Heb helaas nog niks gevonden. wil nog wel steeds erg graag richting aruba komen om te werken, en het liefst zo snel mogelijk.
Het enige wat me nu tegenhoud is de vraag of je snel aan een baan in de Horeca kan komen in deze periode, zoals bij Moomba of Rembrandt. Kun je me misschien daar meer over vertellen?
Als er werk te vinden is dan kan ik er binnen 3 weken zijn, en het delen van een woning lijkt me dan perfect om de kosten te drukken! Waar staat het huis?
Mijn e-mail is trouwens: ricardo_heijden@hotmail.com is wat makkelijker haha
grtz, Ricardo