Iemand mooie reistips Iguazu falls naar Rio?

Heeft iemand mooie reistips om van de Iguazu falls naar Rio de Janeiro te reizen. We hebben daar 2 weken voor.

Alvast bedankt!!!

Hallo Carlijn,
Misschien handig om te vertellen wat je allemaal mooi vind om te doen.
Wij zijn in 2010 zo gereisd Rio - Ilha Grande - Paraty - Sao Paulo -> vlucht naar Foz.
Je zou dit eventueel andersom kunnen doen. (Er rijden ook wel bussen van Foz naar Sao Paulo volgens mij).
Als je overal 3 dagen hebt is wel voldoende, dus heb je je 2 weken nog niet gevuld. Moet je in die 2 weken Rio ook nog zien of heb je daarna nog veel tijd daarvoor? Want in Rio moet je zeker toch wel een poosje blijven. De sfeer in de stad is echt fantastisch.

Edit: Behalve de vlucht hebben we alles met bussen gedaan, dat was goed te doen!

Ik vond Ilha grande, Paraty prachtige bestemmingen.
Ben zelf van Foz naar Curitiba/Morettes - Sao paulo - Ilha bela - Paraty - Ilha grande en Rio geweest.
Vond Ilha bela niet zo super, maar Ilha grande en Paraty vond ik paradijs =D Morettes (trein) moet je geluk hebben met het weer.
Als het goed is moet dat ook mooi zijn.

Dank voor deze toelichting heel fijn!!! Thanks

Voor Rio, Party en Ilha Grande samen heb je eigenlijk al bijna twee weken nodig. Dus waarom niet gewoon rechtstreeks de bus van Foz naar Sao Paulo nemen. Vanaf daar is het een relatief kort tripje naar Paraty.

Reken voor Rio de Janeiro zeker vijf dagen, deze stad heeft zoveel te bieden dat je er niet lang genoeg kunt verblijven!

Veel plezier!

Vertel eens wat JIJ vindt dat Rio te bieden heeft dat je elders niet hebt.