Over 2 weken ga ik voor 4 weken naar San Diego (en omgeving). Heeft iemand nog tips daar in de buurt wat ik absoluut moet gaan zien daar? 's Ochtends ga ik naar school, maar de weekenden en middagen heb ik vrij! Hopelijk heeft iemand leuke tips!
Ik woon ‘in de buurt’ van San Diego, in Long Beach. SeaWorld en de Zoo zijn zeer zeker de moeite waard! San Diego center is ook ontzettend leuk en er zijn altijd wel allerlei dingen te doen in de buurt van het strand. Hebben momenteel heerlijk weer!
Voor het geval… er is een Nederlandse club in San Diego.
San Diego is echt 1 van mijn favorieten !! de stad is er wel gezellig en ook nog eens in de buurt van de mexicaanse grens !! (wel even oppassen met je (huur)auto, want die is niet veilig aan de mexicaanse grens)…sea world is leuk (wel duur) en de zoo is de moeite waard…heb zelf veel tijd doorgebracht aan de stranden (boardsurfen en 's avonds lekker BBQ).
San Diego is een ideale bestemming! Het weer is heerlijk, en ik vond de stad zelf veel prettiger dan bijvoorbeeld LA.
Sea World, Long Beach, de Zoo en de mexicaanse grens zijn absoluut leuk om te bezoeken.
Andere leuke dingen zijn Coronado Island, La Jolla en Balboa Park
Lekker eten kun je bijvoorbeeld bij P.F. Changs, en mocht je de verleiding voor een hamburger niet kunnen weerstaan, ga dan absoluut naar in n out burger. Deze keten is al jarenlang als beste beoordeeld. Mocht je hierheen gaan, google dan van te voren ook even het “geheime” menu, dit is wat het echt lekker maakt.