Iemand in Orient palace geweest??

Hoi Hoi,

Is er iemand van jullie al in orient palace geweest??
Ik zou er graag wat meer over willen weten want wij gaan er namelijk 1 juli naar toe!

Op www.vakantiereiswijzer staan nog al beknopte verslagen erover.

Ik zou met name willen weten hoe de mini club is!

jaa ik ben er vorig jaar geweest…
Mini-club? zover ik weet is er geen mini-club… Wel kunnen de kinderen smiddags tafeltenissen of darten, maar meer ook niet

we zijn dus 15 juli terug gekomen uit alanya!
na 4 dagen zijn we vertrokken uit orient palace, helaas was het voor de kinderen niet zo leuk. In de brochures stond dat er een mini club was, in werkelijk heid bestond die uit 2 ongeinteresseerde meiden die alleen dingen wilden ondernemen tegen betaling. Nou is dat niet wat ik verwacht van een mini club!

Dus zijn we naar Grand Uysal gegaan (zijn we vorig jaar geweest). En het was weer prima! wel een mini club waar de kinderen zich erg vermaakte met simpele dingen zoals macaroni beschilderen en er een ketting van maken, kleuren, knippen en tekenen. Ook ondernamen ze zwembadspelletjes e.d.

dus alles weer goed op zijn pootjes terechtgekomen!!

Jeetje, mijn klanten zijn er ook net heen… met kinderen!!! Oh Oh… maar dit wist ik dus ook niet… Maar ben blij dat jullie dit vertellen, dan weet ik dit voor volgende klanten!!

x

De miniclub is er zover ik weet de afgelopen twee jaar wel :wink:

Een vriendin van mij is met man en zoontje afgelopen mei/juni in Orient Palace geweest en die hebben het wel heel leuk gehad en ook echt minidisco etc. Zij deed daarna op kamp de liedjes met de kleintjes die ze daar had geleerd. Heb ook van plaatselijke mensen gehoord in Alanya dat dat hotel goed aangeschreven staat. Maar goed ben er dus niet zelf geweest.

oh wacht zie nu pas dat Mendih op een oud topic heeft gereageerd, maar goed dit jaar dus wel goed geregeld mocht er nog iemand heen willen!

Jaa, het hotel is zeker aan te raden!

Jaa is echt super hotel :smiley: