Ervaringen met Hotel Orient Palace

hallo iedereen ik heb een paar vraagjes, eind oktober vertrekken wij met ons gezinnetje naar alanya hotel oreint palace dan is het vakantie in belgie ,kan iemand mij vertellen hoe het weer dan is in okt ?ben namalijk nog nooit in turkije geweest en kent iemand dit hotel ? wij zijn vree nieuwsgierig en weten niet wat te verwachten.In april gaan we weer naar tunesie.
groetjes

het is een erg mooi en leuk hotel wij zijn er in mei 2005 geweest en het was ons erg goed bevallen
we zijn paar jaar terug ook in laatste week van oktober geweest we waren 11 dagen in alanya in hotel grand kaptan
maar we hadden wel 5 dagen regen maar als er geen regen was was het er heerlijk warm zo rond de 25 graden en de zee is ook heerlijk beter nog dan in mei dan is het water nog niet opgewarmd wel een advies neem water schoentjes mee in alanya is de zee vol met steentjes en stenen
ik wens jullie een fijne vakantie toe en misschien kun je ons helpen aan een mooi hotel in tunesie voor zomer 2007 zoeken we een all.in hotel met de luxe en fasilitieiten zo als in turkije naar 7x turkije willen we eens wat anders
vr groet sellisss@hotmail.com

he dank je wel hoor fijn dat ik nu weet wat in mijn koffer te stoppen.Als je naar tunesie gaat moet je eerst uitmaken welke streek je naartoe wil.djerba is een eiland in tunesie en de warmste streek alleen niet zoveel tezien, natuurlijk zijn er de dorpjes maar als je moeite doet heb je op twee dagen echt heel het eiland gezien.op djerba vind ij persoonlijk melia palm azur een heel leuk hotel met een fantastich aminatie team dit is een vier sterren hotel.In april gaan wij naar hammanet naar het heel mooie magic live africana dit is vijf sterren maar werkelijk alles is inbegrepen zelfs watersporten zoals bananarida waterskien jetskien en vele andere echt een vakantie om mooit te vergeten.laat mij weten waar je naartoe zoekt te gaan welke streek wij zijn ook nog niet overal geweest in tunesie maar ik heb mijn hert verloren aan tunesie en egyte vind het zo leuke vakantie landen.groetjes diane

ger

hallo
beste lezers
wij willen eens niet naar turkije en zijn nu op zoek voor zomer 2007 naar ander land misschien tunesie of egypte
streken of plaatsen ken ik daar niet
wat raden jullie ons aan we zijn een gezin met 2 kinderen van puber leeftijd
genieten altijd enorm in turkije van een 5 sterren all in hotel met glijbanen en luxe en aan zee
is het kwa temperatuur in tunesie en egypte te vergelijken in turkije aan de zuid kust?
verder zijn alle tips welkom
geen adviesen om weer naar turkije te gaan want dat willen we nu eens niet
vr gr sellisss

hallo selliss ik ben in 2005 in egypte geweest,scharm el scheik om mijn man zijn verjaardag te vieren.wij hadden toen temperaturen van rond de 30 en meer graden moderna beach anno royal moderne is een mooi hotel.daar vertelde ze ons dat in de zomerde temp te hoog zijn voor ons, je zal zien dat de zomermaanden ook de goedkoopste perioden is in egypte.tunesie ben ik in april geweest en is ook een leuk vakantie land turkije en tunesie liggen op de zelfde lijn wat betrefd temp als je vijfsterren hotels boekt is het overal wel goed hoor.zelf viersterren is ook ok.inderdaad er zijn zoveel mooie landen waarom zou men op één land blijven.
nog veel reisplezier:nod:

he sassill sorry even vergeten mijn man is jarig in januarie dus 30 graden en meer was eind januarie :wink:

bedankt voor reactie nog tips voor mooie hotels in tunesie of steden advies?

in tunesie hammanet is ook leuk en in egypte is dahab gewoon de max zoveel mooie terasjes op het strand en als het dan donker wordt steken ze kaarsen aan zo gezellig en romantisch zeker aan te raden.dahab is trouwens minder toeristisch dan scharm el scheik en hurghada maar hotelsmoet je zelf zoeken je kan eventueel wel kijken op vakantiereiswijzer .nl.
groetjes:)

bedankt sprookje
we gaan verder met zoeken voor zomer 2007 naar tunesie
mede doordat egypte in de zomer erg warm moet zijn
tunesie zal kwa temperatuur op turkije te lijken en dat vinden we prima
nu gaan we googlen naar een mooi hotel

maar als er mensen zijn met tips voor mooie hotels graag reageren
we zoeken all_in hotel met glijbanen met 4 of 5 sterren
groetjes

ik denk dat mijn laatste vraag op de verkeerde site staat!!!
wie kan mijn helpen deze vraag op een andere site zetten zo dat deze vraag wel beantwoord word?
b.v.d

:crybaby: gen goede hotel adviesen??? voor ons???
vast wel !!!
mensen kom op met goede ideeen:smile:

hey selliss heb je al een hotel gevonden voor deze zomer?
En waar ga je dan naartoe en welk hotel is het geworden?
Ben gewoon nieuwsgierig :so:
groetjes

nee we zijn nog steeds zoekende