Graag zou ik wat meer te weten willen komen over Lara reizen.
Heeft er iemand ervaring met dit reisbureau?
Alvast bedankt.
Graag zou ik wat meer te weten willen komen over Lara reizen.
Heeft er iemand ervaring met dit reisbureau?
Alvast bedankt.
Ik wil een ding verbeteren. Lara Rezien werkt niet samen met een andere reisorganizatie als lokale agent en heeft nog nooiet met een andere reisorganizatie samen gewerkt als lokale agent. Lara Reizen heeft zijn eigen lokale agent in Turkije, bevestigt te Antalya. Lara Rezien Turkije is aangesloten bij Turkse ANVR ( TURSAB licencie nummer 8090).
Er schijnt vaker twijfel te zijn over Lara Reizen. Wij hebben dit jaar voor de 3e keer bij hen geboekt, omdat het gewoon heel prettig en betrouwbaar is. Buiten het feit dat ze bijna altijd goedkoper zijn, denken ze mee en geven ze eerlijk advies (bijv. dat hotel is niets voor jullie omdat er veel Russen zitten). Bij aankomst op het vliegveld wordt je persoonlijk ontvangen en direct naar je hotel gebracht, vaak in een personenauto. Dit scheelt veel tijd en je komt als eerste aan in je hotel. Wij zijn er echt positief over. Ik heb ook gereageerd op het ‘Lara Reizen’ topic op Kassa. Helaas denken mensen gelijk dat je van de organisatie zelf bent als je iets positiefs schrijft. Echt jammer. Dus ieder mag met deze informatie doen wat hij wil, maar dit is gewoon een eerlijke beoordeling van een tevreden klant!