Iemand ervaringen met African Memories?

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een leuke rondreis in Zuidelijk Afrika voor onze huwelijskreis. We willen graag beginnen in Kaapstad en dan vervolgend via Namibie en Botswana doorreizen naar de Victoria Watervallen, en eventueel nog verder doorreizen naar het Krugerpark. Aangezien wij liever niet zelf willen rijden, gaat onze voorkeur uit naar een georganiseerde rondreis. Daarnaast geven wij de voorkeur aan een accomodatiereis en geen kampeervakantie. Bij African Memories hebben we een passende reis gevonden. Heeft iemand ervaring met deze reisorganisatie? Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes,
Ellen

hallo,
Wij hebben in november/december met z’n vieren een rondreis gemaakt in zuidafrika, voornamelijk de kaap. Het geheel, inclusief de autohuur en vliegreis en de accomodatie was geregeld door African memories.
Alles was schitterend geregeld! De accomodaties waren stuk voor stuk prachtig, sommige zelfs adembenemend mooi. Het reisboek meer dan volledig. Ook de aandacht en de tijd die besteed werd aan het samenstellen van de reis was heel uitvoerig.
Onderweg hebben we ook contact gehad met Gerhardt van Africanmemories die ons belde of alles in orde was. Kortom, een heel persoonlijke benadering. Ook bleek dat hij bekend was bij een aantal accomodaties, in positieve zin. De prijs van de reis was, gezien het gebodene, absoluuut niet hoog.
Beslist een aanrader!
Wèl hebben we veel plezier gehad van onze Tomtom, kaart zuidafrika.
Mochten jullie een tomtom hebben (of kunnen lenen) dan is het zeker de moeite waard om de kaart van zuidafrika te downloaden. En als je besluit individueel te gaan en dus een auto te huren, is het aan te raden om een automaat te huren, omdat ze daar links rijden.
Je kunt overigens in Zuidafrika heel prima individueel reizen. Alle waarschuwingen over criminaliteit zijn zwaar overdreven. Als je op locatie bent, gewoon aan de eigenaar van de accomodatie vragen waar je naar toe kunt, en wat je beter niet kunt doen. Maar je zult horen dat je je gewoon een beetje normaal moet gedragen, dus niet showen met je dure spullen.En dat geldt eigenlijk alleen voor de grote steden.
Veel plezier, 't is daar echt fantastisch!
Gaby van Boeschoten