Iemand ervaring met hotel Iberostar Djerba beach

hallo ik wil 1 november naar djerba en ik zit te denken aan hotel iberostar djerba beach.Er staat 4 sterren bij via neckermann en ik ben benieuwd of het ook echt zo mooi is en de vier sterren waard is.En ik ben benieuwd naar het eten en of je ook watersporten kan doen in november.Alvast bedankt

Mvg,mario

Hallo Mario

Wij gaan 29 oktober voor een week naar Djerba naar Hotel Club Coralia Palm beach. Vier sterren, geboekt via Holland International. De heenvlucht is mooi op tijd 's morgens zes uur vanaf Schiphol. De recensies van ons geboekte hotel zijn positief op een enkeling na.
Het hotel wat jullie op het oog hebben kan ik niets over zeggen aangezien wij ook voor het eerst naar Djerba gaan. Voordat je een hotel boekt zou ik de volgende sites raadplegen: www.zoover.nl, www.vakantiereiswijzer.nl en als je een beetje Duits kan www.holidaycheck.de. Duiters zijn vaak heel uitvoerig. Tevens zijn hierop veel foto’s te zien.
Het weer moet wel redelijk zijn dan rond 25 graden. Ik zou voor 's avonds toch wel wat warms mee nemen vooral als je nog naar de woestijn wilt (overnachten).
Veel succes met je keuze.

Groetjes Liset

hee lisette bedankt voor je reactie,
We zijn wat betreft de keuze van het hotel eruit.
Het wordt toch Iberostar djerba beach.Ik heb er eigenlijk bijna alleen positieve dingen over gehoord dus ik durf het risico te nemen.Ik vertrek dan op 1 november,dus ik ga maar snel boeken.Ik boek via neckermann vind ik ook wel een goed reisbureau.Ik zit alleen te twijfelen over all inc. want ik denk dat er niet veel goede restaurantjes op het eiland zitten.Gr mario

He Mario

Neckermann biedt in het algemeen wel goede reizen aan. Nooit klachten gehad.
Djerba is meer een resort eiland. Je moet daar niet een uitgaanswereld en boulevards verwachten. Als je all inclusief boekt in een 5 sterren hotel, moet je wel goed zitten. Goede vakantie alvast.
Wij betalen voor ons hotel voor acht dagen exclusief verzekering en inclusief alle belastingtoeslagen 530 pp.

Succes

wij zijn 690 pp kwijt all in,exclusief verzekeringen inc. belastingen voor 8 dagen.Alleen de vertrektijd is 19:35 dan ben je daar rond 22:35 en is de eerste dag al om.Nu zit ik dus te twijfelen om een andere vakantie te boeken want 8 dagen is al niet veel en 10 of 11 dagen kan niet want dat gaat weer alleen voor 3 personen en 3 persoons kamer.Ik kijk het even aan

Als je op neckermann.de kijkt kun je bij hun boeken 8 dagen voor 585,00 met vertrek vanaf amsterdam op dinsdag 4 november, vlucht van Transavia. Je zit dan in de winterbrochure. Misschien een optie voor je.

Hallo iedereen,

allereerst bedankt voor alle reacties.Het is nu toch uiteindelijk een andere keuze geworden dan djerba.We hebben besloten naar punta cana te gaan in de dominicaanse republiek.We kunnen vanwege de gunstige reisdata langer op vakantie dan en het is gewoon super mooi daar.Misschien dat we een andere keer naar djerba gaan.Groeten mario