Hey,
ik ben Daphne en 19 jaar oud. Ik wil van de zomer graag 5 weken naar Afrika toe om daar vrijwilligerswerk te doen. Ik wil graag les geven op een lagere school en werken bij een apenrehabilitijdscentum. Dit beide is in de buurt van Phalaborwa. Dit is te boeken via www.hetandereafrika.nl
Mocht er iemand zijn die dit ook graag wil en ook aankomende zomer, lijkt het me gezellig om samen te gaan. Vooral het reizen naar Zuid-Afrika en terug.
Groeten Daphne
Hallo Daphne.
Ik ben Kevin, ik heb een afrikaanse droom. Maar hoe of wat weet ik nog niet. Dit door een tekort aan specifieke studies.
Maar je link spreekt me erg aan.
Kunnen we elkaar email uitwisselen. Kzou graag verder spreken over Afrika…
Alsook wat details van u reis.
groeten Kevin
hey,
k vroeg me af of je/jullie nog vrijwilligerswerk hebben gedaan met de organisatie van het andere afrika, en hoe het beviel…
ik ben ook van plan om met deze organisatie te gaan,
maar dan het wild life project, of de safari voor twee of drie maanden… maar voor ik ga zou k graag ervaringen van andere mensen willen horen…
want volgens mij zijn ze ook verder niet aangesloten bij de avr, of k moet er compleet over heen gekeken hebben…
ook vind k het belangrijk of het betrouwbaar is… niet dat je nog voor verrassingen komt te staan als je daar eenmaal bent, of dat daar nog veel kosten voor eigen rekening komen, naast wat er al staat op de site…
ik hoop dat iemand mij verder op weg kan helpen…
alvast bedankt…
groetjes tis…