eigenlijk ben ik op zoek naar iemand die naar Alanya vliegt en voor mij een box zou willen mee nemen.
Natuurlijk betaal ik deze Box en ook de kosten die het kost om het het vliegtuig in mee te nemen.
hopelijk dat iemand contact met mij zou willen opnemen.
heb het echt heel hard nodig zo doende.
groeten elly
Hoi Elly
Even een woord vooraf zodat je dit niet verkeerd opvat! Ik ga er vanuit dat jij gewoon hartstikke eerlijk bent en deze box niet illegaals bevat.
Echter:
Mijn inziens zou het echt erg dom zijn om van een vreemde iets aan te nemen en dat per vliegtuig mee te nemen naar Turkije (of waar dan ook). Nogmaals, met alle respect voor jou maar je kunt tegenwoordig nooit weten…
Groetjes Thijs
ik begrijp het hahaha… het gaat om een baby-box sorry misschien heel verkeerd geschreven… en die zou dan dus ook gewoon via internet vanaf de winkel direct bij de mensen afgeleverd worden… dus dan kunnen ze dit natuurlijk controleren en bekijken…
ik woon in Turkije en zal voorlopig ook niet naar nederland vliegen. dus het gaat niet om iets wat iemand anders in handen heeft gehad. sorry misschien een beetje onduidelijk neergezet
-
-
- Updated - - -
-
hoop dat je me stukje even hebt gelezen… İk begrijp jouw reactie heel goed natuurlijk… maar er zit dus geen tussenpersoon tussen.
Klinkt in ieders geval een heel stukje veiliger op deze manier.
(Nu ging ik er ook niet van uit dat je kwade opzet had/hebt, maar goed… Helaas kun je tegenwoordig bla bla bla bla…)