Ik ga in july naar Izmir (mss kusadasi). Normaal gezien reis ik alleen, maar voel me er niet zo gerust bij dus ik vroeg me af of er iemand is die in diezelfde periode daar (in de buurt) verblijft. Ik had eigenlijk graag gehad dat als ik daar in problemen kom (of zo) ik iemand kan bellen die me dan kan verder helpen. Hopelijk kan iemand me dat extra rugsteuntje geven?
Laat me gauw iets weten (ik ben zo nerveus nu al) –> nog 86 dagen
groetjes
ik had je graag willen helpen,maar ga helaas naar bodrum en ietsje eerder.Maar er zullen vast nog wel meiden zijn die je wel kunnen helpen…
succes ermee.
Ik ga hem idd voor de eerste keer opzoeken en ben daarom wat nerveus om zo alleen te gaan. (je weet maar nooit als ie op de laatste moment beslist niet te komen :s –> kdenk het ni da hij dat zal doen maar toch…) Ik vertrek 10 july
veel plezier in kusadasi (–> kheb hem daar lere kennen btw)
ga jij ook je vriend opzoeken?
als het goed zit dan zal hij je echt niet laten staan,neem maar van mij aan…
Ik had de eerste keer ook die twijfels,maar hij stond er keurig netjes me op te wachten,en het was zo fijn toen…
Dat zijn een van de mooiste momenten telkens weer,als je aankomt op het vliegveld en hij staat daar…
neen, ik ga met een vriendin gewoon op vakantie. Ik ben in september 2007 ook nr Kusadasi geweest en ik vond het er zo leuk en mooi. Daar heb ik toen ook een jongen leren kennen en we zijn even samen geweest. We hebben nog even contact gehouden, maar door omstandigheden zijn we uit elkaar gegaan. Nu hebben we geen contact meer.
Normaal gezien zou hij terug in de barstreet moeten werken, dus ik zal hem waarschijnlijk wel terug zien bij het uitgaan. Het zal wel raar doen om hem weer te zien… als hij er tenminste nog werkt.
waar exact heb je je vriend leren kennen in Kusadasi? werkte ie in een hotel of bar?
@marieke
Leuk te horen dat het bij jou zo goed verlopen is. Hoe dikwijls zie jij je vriendje?
Ik denk wel dat mijn vriend als ie komt opdagen (wss wel) dat ie wss te laat gaat zijn hihi –> hij is niet zo goed in “timing” dan zal ik wss al op zijn van de zenuwen, maar zodra ik hem zie te gelukkig om boos te zijn haha
@roosje
ja hij werkte in een hotel (onura) als animator (dit jaar normaal gezien ni meer –> hoop ik –> teveel aandacht van meisjes bevalt me niet –> beetje jaloers :))
hihi, idd, animatoren zijn over het algemeen erg gegeerd bij meisjes! Het zijn meestal altijd knappe jongens en ze moeten met iedereen overeenkomen, dat is nu eenmaal hun job. Ik had hetzelfde ook een beetje met mijn toenmalige vriend. Hij werkte in een bar, dus dat is ook wel veel aandacht van meisjes…
Maar wees gerust, hij zal zeker wel komen hoor… Mr idd het kan met wat vertraging, de meeste Turken doen alles graag op het gemak, en vergeten daarbij vaak te kijken naar hun horloge! Maar opdagen doet hij zeker! Ben ik van overtuigd!
ja dat vind ik ook het mindere eraan,vaak kijk je eerst naar de verpakking en dan wat erin zit(ik teminste)en ja jongens die er nu eenmaal leuk uitzien krijgen ook aandacht van meiden.Mijne werkt ook in het toerisme dus die onzekerheid is er…
Maar ik ben er wel van overtuigd dat ie veel van me houdt,dus hij zal me ook niet op het vliegveld laten staan.En ja idd zijn de turken niet echt van de tijd,maar dan komen ze echt wel opdagen hoor,en ze zullen je er niet laten wachten…ik heb het nog niet meegemaakt.Meestal moet hij op mij daar wachten omdat het vliegtuig weer eens te laat is,of ik moet zonodig na de vlucht naar de wc om 10 x te kijken of ik er toch nog wel een beetje fatsoenlijk eruit zie hahahaha.
Ik ga trouwens zo om de 2 en half a 3 maanden.Nu ga ik over 3 weekjes lekker weer!
ik vind het altijd zo fijn om hier ervaringen van andere te lezen Meestal is iedereen hier ook erg positief. Als ik me dan slecht voel door al de commentaar rondom mij (“je bent naïf” “Die heeft al lang een ander” “hij wil enkel een paspoort voor België” ,…) dan kom ik even op het forum en dan is mijn slecht gevoel snel weer weg In het begin hielt ik het voor mezelf, maar waarom zou ik moeten zwijgen over degene waarvan ik hou. “Zij” doen dat toch ook niet. Het enige verschil is dat de mijne in Turkije woont. Zij moeten er niet mee kunnen leven, IK wel en ik wil het zo. —> zo dat is er dan ook weer even uit hihi dat kan toch echt deugt doen hé
Krijgen jullie ook zoveel negatieve commentaar?
en hoe reageerde jullie ouders hierop?
Ja zwijg me van die reacties. Ik vind het ook lastig dat mensen zo negatief kunnen zijn over een relatie met iemand die in het buitenland woont. Hetzelfde zie je bij koppels met leeftijdsverschillen. Niemand kan er iets aan doen dat je verliefd wordt, je kiest dat niet, het gebeurd gewoon!
Toen ik nog samen was met mijn Turkse vriend, reageerden mijn vrienden nogal verdeeld. De een was enorm blij voor me, en begreep het waarom ik op een zuiders iemand viel (ikzelf ben half marokkaans en half belg, mr ben volledig hier opgevoed) en de ander was dan ‘bang’ dat ik zou verhuizen naar daar in een impulsieve reactie of dat die jongen mij bedroog met 1000 meisjes. Nu ja, we zijn nu wel uit elkaar, tot mijn spijt, maar ik zou me niets aantrekken hoor van die reacties meid! het is zoals je zegt jou leven!! Als je in juli gaat kun je voor jezelf zien of ‘het gevoel’ er nog steeds is… en als het antwoord JA is, dan zou ik er voor gaan, stap voor stap weliswaar!!
Ja bij mij zijn de reacties ook zeer verschillend…De ene vind het hardstikke leuk,de andere eigenlijk helemaal niet en de ander doet net alsof ze het leuk vinden maar stiekum niet.
Maar ik stoor me aan niemand,wij zijn idd degene die hier voor kiezen en hun niet.
Mijn ouders zijn er niet op tegen.Ze hadden er op het begin wel een beetje moeite mee op de manier hoe het gegaan was(verhaal appart,ik had toen mn ex nog in het kort samengevat).Maar ze steunen me wel,en vragen ook vaak aan me hoe het met hem gaat.Hun zijn ook vaste turkije gangers.Als het goed is gaan we zelfs in september met zn alle naar hotel van mn tantes vriend en askim zal daar ook naartoe komen,dus heb er wel zin in…En de droom van mn vriend(ookwel van mij)is als ze dit jaar nog een keer met mij meegaan naar zijn ouders,maar dat is nog even afwachten,ik hoop het…