Inmiddels heb ik alle website van huisjes verhuur al afgezocht maar niet gevonden wat ik zoek. Ik oktober ga ik trouwen
met mijn Turkse vriendje en daarvoor ben ik opzoek naar een vakantie villa/ huis in Izmir. Dat lijkt me handiger dan zo’n periode in een hotel te zitten. Min voor 6 personen, Kusadasi en Cesme zijn helaas te ver dus het moet echt in Izmir of rand gemeente zijn. Heel iemand ideeen of tips. Alvast bedankt voor jullie hulp! :dag:
En deze link dan? (onderste advertentie van site) Een vakantiehuis in Izmir (luxe) t/m 8 personen.
beauty_01 super bedankt
! Yenifoca is helaas nog steeds zo’n 70 kilometer (1 uur) rijden van Izmir en dat is helaas toch een beetje ver!:crybaby:
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p83762#propertyInquiry
En dit? Is wel een Engelse site maar misschien kan je de eigenaar een mailtje sturen die dit appartement verhuurt, mócht je het iets vinden…
Meer appartementen…? Weet niet of je er iets mee kan…
Dank je wel
voor het doorsturen van de site!! Ik heb even gekeken en dit ziet er goed uit, ik ga ze een mailtje sturen! en nu maar hopen dat het net zo mooi is als op de plaatjes en dat ze plek hebben! Nogmaals thx :dag: