Hallo, Stip Reizen bied rondreizen aan naar Thailand. Is er iemand die ervaring daar mee heeft en zoja, hoe is dat bevallen. Alvast bedankt voor uw reaktie.
Ja, wij zijn net met Stipreizen een kleine rondreis wezen doen, het reisgezelschap bestond uit 20 man, een heel gezellige groep mensen wat o0ok erg verschillend van leeftijd was. Twintigers en 40/50tigers. De jongsten waren 18 en 19.
Alles was prima geregeld alleen wat ons wel een beetje vreemd vonden was dat iedereen eigenlijk toch wel verplicht was om aan alle excursies mee te doen en de totale som was hiervan omgerekend €500,00. Het zou toch wel erg handig zijn als zij dit van te voren doorgeven.
Maar we hebben wel zoiets van dat we wel heel veel gezien hebben en de laatste week hebben wij in Cha-am gezeten en dat was ook heerlijk, je kon daar ook nog excursies boeken op eigen gelegenheid of lekker aan het strand liggen.
was die 500 € pp of met zijn tweeën wij gaan met zijn vieren ,dus wordt dat wel erg duur nog extra
Groetjes Petra
Volgens mij was dat met 2 personen, maar als ik jou was zou ik gewoon contact met Stipreizen opnemen en het gewoon aan hun vragen.
Wij kregen daar een A-4tje met alle excursies erop + het fooiengeld en toegangsprijzen, de extra lunchen, het liefst hebben ze dat iedereen daaraan meedoet voor de reisleiders weer extra inkomen en aangezien je met een rondreis meegaat is het ook vaak dat je er niet onderuit kunt.
Dus ik zou eerst even goed informeren, dit was voor ons ook een les.
Maar het was wel heel goed allemaal geregeld hoor, dus spijt hadden wij zeker niet.
500€?? Dat is wel heel veel geld extra hoor.Daar kan je echt heel veel dingen voor doen in Thailand (indien op eigen gelegenheid) Ik hou niet van groepsreizen maar als je dat wil zou ik een ander nemen bv fox Shoestring etc Dan weet je wat je moet betalen zonder nare verrassingen bij aankomst.
Hallo, wij ( mijn vrouw en ik ) hebben vorig jaar november de oost-thailand route gedaan en we hebben enorm genoten.Tijdens deze reis hebben we met de hele groep (16 pers.) zelfs 3 keer gefietst, gevoetbalt ,massages enz. gedaan. Heel erg leuk en weer iets anders dan de normale reizen.Alles was goed georganiseerd van busboy tot gids(en) en wat er tussen zit.
Wat ons betreft: Het is pas feest als je met STIP bent weggeweest.
groetjes charles.