ik sta op de punt om naar ARUBA te gaan voor 1 maand en daar een maand te verblijven en ik zou graag willen weten waar ik aan begin!
is er iemand die daar is geweest of iets gehoord?
thnx
walid
Ken het complexje niet. Ook nog nooit van gehoord. De ligging is in ieder geval niet echt leuk. Midden in een niet zo geweldige wijk en niet al te dicht bij het strand. Ook niet het mooiste strand en zeker niet de idyllische stranden die je van de plaatjes kent. Waarom heb je uitgerekend voor deze locatie gekozen, terwijl er zoveel leuke appartementen te huur zijn op Aruba?
bedankt voor uw reactie!
ikbetaald daar 1200 gulden voor! dat is het goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden!
ik heb nog niet betaald en zelfs nog niet bevestigd! hij staat tot dinsdag voor me vast.
ik ben wel nog steeds op zoek naar een appartement! voor 17 feb voor 1 maand ong.
mvg,
walid
Voor dat bedrag moet wel meer voor te vinden zijn. Ga eens kijken bij Patiri apt., Sunshine, beide niet zo duur normaal. Leuk is ook Sero Biento apt. Er is zoveel hier, vaak ook met zwembad. gewoon goed googlen op internet, dan kom je vast nog wel wat meer aanbod tegen. Succes