Ideeën waar naar toe?!

Hallo!
Ben op zoek naar een leuke bestemming voor in november, ben weer de hele maand vrij dus…
Zoek een bestemming in Azie waar ik lekker op m’n gemak kan rond gaan op de bonnefooi, hoeft niet allemaal super goedkoop.
Ben al in diverse landen geweest, Thailand, Singapore, India, Cambodja, Vietnam en China. India is ook nog steeds een goede optie maar misschien heeft hier iemand een geniaal idee!!
Laos wil ik volgend jaar gaan doen.
:wereld:

Hallo, dan kan ik je zeker Nepal aanbevelen. Kijk even op www.Summum.nl, hebben daar toen een reis geboekt met een 9 daagse trektocht echt de moeite, met een beetje conditie best te doen, wij waren toen de 50 al gepasseerd. Hebben er ook en raft op wilde rivier meegedaan, gewoon super.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes tracker_23

Waarom geen Indonesie of Maleisie als combi?
Zijn mooie landen en erg leuk om door heen te reizen.

Wat ook mooi is om te bezichtigen is Taiwan,met zijn prachtige bergen (Taroco)Ikzelf heb vroeger een helicopter afgehuurd om erover te vliegen.g.s

In indonesie kun je je makkelijk een maand vermaken. Myanmar is misschien ook een optie? Deze landen zijn toch wel mijn favorieten.

November is ook een goede tijd om naar Nepal te gaan. Pfff, er zijn zoveel bijzondere plekken :wink:

Taiwan lijkt me mooi maar ik ben bang dat ik me daar niet echt kan vermaken qua barretjes enzo, of zit ik fout?? Kom je daar wel andere toeristen tegen?
Indonesie heb ik ook al aan gedacht maar zo niet weten waar te beginnen, tis zo groot! Aankomen in Manilla en dan…
Ik ga alleen en ben geen strand mens, hou wel van leuke barretjes en wat vertier. Wil eigenlijk om de 2-3 dagen weer verder gaan. Afgelopen jaar ben ik net iets te lang blijven plakken in bepaalde steden.
Hoeft geen uitgaans paradijs te zijn hoor, maar ik heb wel vakantie en wil me wel vermaken uiteraard, en lekker onderweg zijn!

Hallo,

Sorry hoor maar Manilla ligt in de Filipijnen.
Indonesie is inderdaad groot maar er zijn toch wel hoogtepunten om naar toe te gaan.
Je kunt dan aanvliegen op Jakarta of Bali. Je kunt zou dan Java kunnen doen. Naar Bandung erg mooi, Yogyakarta om de borobudur en de pramadan te bezoeken. Verder zou je dus naar Bali kunnen gaan om daar wat rond te touren Ubud is erg leuk als je niet zo van strand houd.
Lombok heb ik gehoord ook erg de moeite waard en dan naar de Gili Island.

je hebt helemaal gelijk, ik was weer alles door elkaar heen ant halen haha bier drinken en reageren gaat niet goed samen blijkt :wink:
Filipijnen lijken me ook errug mooi btw…