Iberostar Costa Dorado

ik ben pas terug uit de dominicaanse republiek en verbleef daar in het iberostar costa dorado en heb daar iemand leren kennen. zijn naam is fernando maar ginder beter gekend als scooby. hij zou heel graag naar mij toe komen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. is er misschien iemand die mij kan helpen of die misschien mij meer informatie kan geven in verband met scooby.

Ik ben 2 weken geleden voor de 2de keer naar dit hotel geweest en alle 2 de jaren werkte hij daar, dus hij zal toch wel in een soort vast dienst zitten

Wij hebben in onze vakantie vooral veel contact gehad met een ober, en als we hem post willen sturen moeten we het adres van iberostar + zijn voor en achternaam op de envelop zetten, dan komt hij gewoon aan.

Je kunt het altijd proberen maar ik zou dr niet teveel van verwachten als ik jou was :stuck_out_tongue_winking_eye:

SORRY DAT IS WEER EEN OPMERKING VAN EEN VROUW. VERWACHT ALLES ERVAN WANT NEE HEB JE EN JA KAN JE KRIJGEN. VEEL GELUK TOEGEWENS!! PS. ALS JE EEN VASTE BAAN HEBT KAN JE HEM ZO EEN UITNODIGING STUREN HOOR. ALS JE MEER WIL WTEN HOOR IK HET WEL. TENMINSTE WAT IK ERVAN WEET DAN.

Nee ik ben een man wou je zeggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ten eerste verdient hij 3x niks dus is het onmogelijk voor hem naar Nederland te komen

Ten tweede werkt die gozer op een vakantie park (catogorie barman,skileraar,duikinstructeur)
dat zegt al genoeg lijkt mij

Om een teleurstelling te voorkomen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar het is altijd leuk bij iets weg te dromen

(Klinkt allemaal erg gemeen maar sommige meiden kunnen zoooo naief zijn)

Nu Pas Lees Ik Dit Dus Nu Pas Opmerking! Dat Ik Weet, Kan Zij Garant Voor Hem Staan Dus Zoveel Hoeft Hij Niet Te Verdienen.