i need information to be a nanny

Hallo,
Ik kan beginnen als nanny in groot brittanie maar het agentschap vraagt mij 750 pond. Voor workin permit and tax clearance? Ik zou dus graag zo snel mogelijk weten of dat normaal is dat ik geld moet betalen. Dat zal waarschijnlijk wel maar ik kan ze niet controleren en dat vind ik niet zo leuk. Kan iemand me ermee helpen alstublieft? Het is nogal dringend. Want ze willen dat ik zo snel mogelijk begin.
Email naar [EMAIL=“adelaar81@hotmail.com”]adelaar81@hotmail.com
Dank je wel
Groetjes Sarah

Je hebt als Nederlander toch helemaal geen werkvergunning nodig als je in Engeland wilt gaan werken toch ?

Ik ben in ieder geval geen nederlander maar een belg . Sorry dat ik dat vergeten erop te zetten ben. Ik heb gisteren nog wat zelf onderzocht. En het is dus gewoon het agentschap dat je moet betalen. Maar toch die waar ik mailtjes van kreeg was een dure. En ook een soort waarborg voor als je vroeger vertrekt dan krijg je die niet terug.
Groetjes

kijk eens op http://www.aupair-world.nl/?ggl=nl

Hoi,

Je mag bij ons ook gratis inschrijven en wij gaan opzoek naar een leuke familie voor je. Onze webadres is www.lighthouseaupairs.com

Als je vragen hebt mag je ze ook stellen via email of msn: [EMAIL=“info@lighthouseaupairs.com”]info@lighthouseaupairs.com

Groeten,
Moriam

hoi,
Vind het lief dat ik me bij jullie mag inschrijven. Heb ondertussen al werk als au pair in Engeland. Maar heb wel een andere vraag.Je krijgt als aupair verlof maar word die betaalt? Ik ga zeker eens kijken op je webadres. En als ik je nog eens nodig heb zal je me wel horen.
Groetjes Sarah

[quote=shadeejay]
Hoi,

Je krijgt wel verlof. Je mag binnen een periode van 12 maanden 4 weken vrij hebben. Je wordt gewoon door betaald. Je hebt geen recht op vakantie toeslag.

Als jij 6 maanden werkt dan heb je recht of 2 weken verlof enzovoorts?
Ik hoop niet dat 750 euro hebt betaald want als Belg hoef de agentschap geen vergunning voor je te regelen. Bij wijze van spreken mag jij morgen op de vliegtuig stappen en zelfs in Engeland opzoek gaan naar een familie.

Lang leve de EU :slight_smile:

Groetjes
Moriam

hey Moriam, Ik ben niet via een agentschap gegaan. Maar prive. Ben al blij dat ze die 4 weken moeten betalen want ander kan je niet echt verlof nemen he. De bedoeling is minstens een jaar voor hun te werken. En vind het wel leuk hier. En zij vinden me een goede au pair. Ze hebben nog nooit iemand alleen gelaten met de baby en mij al wel een paar keer. Omdat ze me vertrouwen. Bedankt nog eens voor de informatie.
Groetjes Sarah