Wij (een Nederlands stel) zijn op zoek naar een nanny voor onze 6 maanden oude dochter.
Wij wonen in Qatar. Je zou bij ons in komen wonen alwaar je een eigen slaapkamer met badkamer, geheel ingericht krijgt en kun je mee eten met wat de pot schaft.
Aangezien wij beiden werkzaam zijn als docent zou je van 6.00 tot 15.00 moeten werken en dan ben je de rest van de dag vrij plus de weekenden en alle vakanties.
Erg geschikt dus voor iemand die net klaar is met studeren en eens wat van de wereld wilt zien. Ook zijn er erg goede erkende universiteiten in Doha.
Natuurlijk is het wel een vereiste dat je kenis hebt in de omgang met kleine kindren en wat Engels spreekt.
Wie durft de uitdaging aan?
Groeten Wendy
Ik las je berichtje dat jullie op zoek naar een aupair. Op au pair of aupair zitten veel sollicitanten die een jaartje naar het buitenland willen, of jonge mensen die een eerste stap naar emigratie volbrengen.
Wellicht is het bruikbaar voor jullie om daar eens een oproep/vacature te plaatsen (gratis) ?
Wel moet ik erbij zeggen dat de site voorheen erg algemeen gericht was en dan vooral op werken in het buitenland en stage lopen in het buitenland etc. Momenteel dus ook meer informatie over een specifieke branche op een aparte website.
Als jullie nog vragen hebben laat het me even weten.
Het lukt niet om een privé-bericht te sturen, dus ik reageer nu via deze weg op je oproep voor een nanny.
Ik ben erg geinteresseerd in het avontuur, ik zou graag wat meer over mezelf vertellen en willen horen wat jij/jullie van een nanny verwachten.
Mijn e-mail adres is [EMAIL=“marieke_fliertje9@hotmail.com”]marieke_fliertje9@hotmail.com.