Gezocht: live out nanny in omgeving Londen

Hallo allemaal!

Voor iedereen die in de nabije toekomst op zoek is naar een baan in Engeland: wij zijn per September 2011 op zoek naar een Nederlandse ‘live out nanny’. Ik ben zelf Nederlands, mijn vriend is Engels en samen hebben we een dochtertje van, tegen die tijd, 9 maanden. We wonen nu nog in Nederland, maar over ongeveer een half jaar gaan we ons vestigen in Caterham (Zuid-Londen). We zoeken dan een lieve, ervaren oppas van 22 jaar of ouder om voor ons dochtertje te zorgen. Hoeveel uur per week gaat afhangen van onze beide banen, maar het zal zeker voor 24 uur of meer zijn.

Ben je geinteresseerd? Stuur me dan een berichtje. Ontmoetingen en afspraken kunnen eventueel allemaal in Nederland plaats vinden, aangezien we daar op dit moment nog wonen.

Als je vragen hebt, laat het me dan even weten.

Groetjes,
LieWie

Beste LieWie,
Ik zag jullie advertentie en ik was razend enthousiast! Maar ik zag dat jullie alleen op zoek zijn naar een “Live out nanny”.Ik ben 22 jaar en ben net vóór de zomer vakantie klaar met mijn opleiding SPW3, en wil graag als au pair aan de slag. Mochten jullie tóch van gedachten veranderen, en toch op zoek zijn naar een “live in nanny”…dan houd ik mezelf aanbevolen.
Succes met het vinden van een geschikte au pair.
Groetjes Marianne

Beste LieWie,
Mijn naam is Leonie en ik ben 20 jaar. Over 2 maanden ben ik gediplomeerd voor onderwijsassistent. Ik ben dit jaar 6 weken in Engeland geweest voor mijn buitenlandstage. Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad en ik heb mijn huidige vriend toen ook ontmoet. Ik zou graag een jaar willen werken in Engeland als nanny. Het lijkt me dan ook super leuk om op uw dochtertje te passen.
Groetjes, Leonie Ruiter

Hallo,

Ik was benieuwd of het al gelukt is om een live out nanny te vinden?

Groetjes,
ester