Huwelijk

Hallo allemaal,

Ikzelf kom al een tijdje in Cuba (vanaf 2004) en heb daar mijn geliefde vriendin gevonden voor altijd. Nu schrijven ze hier vooral dat we uit moeten kijken voor schijnhuwelijk! Maar dat geldt niet voor ons, alles gaat prima tussen ons. Haar 2 mooie dochters hadden laatst toen ik in September 2008 daar was me vraagt “waarom ik en hun moeder” niet gingen trouwen. Mijn eerste vraag was? Waarom…! Als ik met jullie moeder trouw, kan ze toch niet naar Nederland komen (tenzij ze de inburgingsexamen aflegt). Mijn tweede vraag aan haar kinderen was: “ik zal eerst eens meer info moeten hebben hoe dat gaat in Cuba”, of hier in Nederland. Zo dus nu ben ikzelf opzoek naar alle informatie wat betreft alle geldige documenten die er nodig zijn om een Huwelijk te laten binden + wat alle kosten meedragen hiervan. (1). Wat zijn bijvoorbeeld de kosten als ik in Cuba wil trouwen. (2). Wat moet zij doen als wij hier in Nederland willen gaan trouwen. (3). Mijn documenten moeten door een officieele beeidigd vertaler vertaald worden in het spaans voor Cuba, naar welke gerechtsgebouw moet het verstuurd worden? Wat zijn de kosten ? Ja noem het maar op…
Wil graag alle informatie erover hebben,wie kan me hierbij helpen!

Met vriendelijke groet van cuba liefde:kus:

Hallo Cubaliefde,

Ik kan jou voor al je vragen omtrent je voorgenomen huwelijk doorverwijzen naar twee hele goede en uitgebreide Cuba-fora, t.w. www.cubaplaza.nl en www.cubaforum.nl.
Ikzelf heb een Cubaanse man en ik ben in december 2008 in Habana getrouwd.
Op deze twee sites vindt je echt alles wat je moet weten over dit onderwerpen en nog vele andere onderwerpen.

Veel succes ermee,

groeten, Salsaline>>>