Huurkoop in Engeland

Hallo allemaal,Mijn aankomende vrouw en ik zijn van plan om ons in Engeland te vestigen.Nu vroegen wij ons af of er ook mogelijkheden zijn om tot huurkoop over te gaan, hoe dit in zijn werking gaat en of iemand hier ervaring mee heeft.m.v.g. Jürgen

Ik geloof niet dat ze daar hier aan doen…
Het is of koop of huur want de meeste eigenaren die hun huis verhuren doen dat als belegging. Het is overigens wel aan te raden om iets te kopen als je wat leuks wilt want voor het geld dat je betaalt aan huur (toch wel 400-500 pond) kan je makkelijk een hypotheek krijgen voor een 3 slaapkamer woonhuis. (uiteraard afhankelijk van woonplaats).

succes!
marco

Hier in Hampshire doen ze wel aan huurkoop.Hoe het precies werkt kan ik je niet vertellen. Wat ik je wel kan vertellen is dat de prijzen voor het huren van een woning erg uiteenlopen en het afhangt waar in Engeland je gaat vestigen. In counties rond London zoals Sussex en Hampshire en Berkshire vind je echt geen woning voor 500 pond. Tenzij het je lukt een councilwoning te krijgen wat ik me niet kan voorstellen of misschien een corporate woning.

Hoe dan ook succes

Joos