huurauto Jordanië tips?

Heeft iemand tips en ervaringen voor een goed betrouwbaar autoverhuurbedrijf in Amman? Start downtown.
Voor drie weken door Jordanië, inleveren Amman airport.
Ik zie allerlei verschillende tarieven en verhuurders en er zit nogal veel prijsverschil tussen, dat roept ook wel vragen op.
Ik hoop op reacties.

Hallo,
Ik heb geen ervaring met het huren van een auto in Jordanië, maar als ik zelf op reis ga huur ik altijd bij Sunny Cars. Overzichtelijk, betrouwbaar, geen ‘kleine lettertjes’ en alles inclusief, dus geen extra kosten.

Hoi Anna,

ik weet niet of je inmiddels al naar Jordanië bent gegaan of dat je je reis nog aan het plannen bent. Ik krijg veel gasten hier in de B&B die hun auto bij Montecargehuurd hebben. Gemakkelijk via de site te reserveren en regelmatig krijgen ze een ‘upgrade’. Je kunt je auto ook ergens anders laten brengen of op laten halen. Vorige week had ik twee Nederlandse zussen die de auto hier bij de B&B weer op lieten halen.
Zonnige groeten uit Wadi Musa,
Jolanda

Ha Jolanda,
dankjewel voor je reactie. We zijn inderdaad al weer terug en hebben drie geweldige weken gehad in Jordanië. Alles met huurauto gedaan.
Zonde dat zoveel mensen er maar kort heen gaan. We hebben nog niet alles gezien.
Wij hadden onze auto via Rental Car in Amman, kregen ook upgrade naar automatic zonder prijsverhoging en alles is prima verlopen. Was auto van 1 jaar oud, ook fijn. Ook wegbrengen ging vlot.
Nogmaals bedankt voor je reactie!

Hoi Anna,

fijn weer te lezen dat je geweldige weken gehad hebt en dat er er nog steeds meer te zien is! Een goed advies voor toekomstige reizigers naar Jordanië om de tijd te nemen! Of om gewoon nog een keer terug te komen! Ahlan wa sahlan!

zonnige groeten uit Wadi Musa!
Jolanda