Huurauto Cuba

Overmorgen vliegen we op Varadero. Op het internet zijn geen huurauto’s meer beschikbaar. Iemand suggesties hoe we ons ter plaatse het best organiseren? Eerst de verhuurfirma’s op de luchthaven van Varadero proberen en dan vervolgens die op de luchthaven van Havana?
Groetjes, Katrien007

Hoi Katrien,

Welkom op het forum! Op dit moment is het inderdaad vrijwel onmogelijk om online vooraf een auto te huren voor cuba. Zeker tot ergens eind maart. Maar dat betekent niet dat het helemaal niet mogelijk is. Je kunt altijd bij de plaatselijke verhuurbedrijven gaan kijken, best kans dat het lukt. En anders zijn er eventueel altijd wel behulpzame Cubanen te vinden die je tegen een mooie prijs willen rondrijden. Wellicht dat Mallecon nog tips heeft hiervoor!

Hier vind je autoverhuur bedrijven in varadero. Als je nog meer vragen hebt, stel ze hier dan gerust!

En anders alvast veel plezier!

Tuurlijk heb ik daar wel een tip voor :slight_smile:

Bedankt Viatori en Mallocon!!!
Ik reageer nu pas, in Cuba ben ik immers niet online geweest.
Ons vliegtuig had 3 uur vertraging waardoor we pas om 17 uur landden. Dit is trouwens een geluk geweest want op dat ogenblik was er net een huurauto binnengebracht die we zo mochten gebruiken. Volgens de verhuurfirma’s aan de luchthaven hadden ze reeds heel de dag heel wat mensen moeten teleurstellen. In Varadero zagen we ook lege parkings bij verhuurfirma’s. Maar zoals jullie aanhaalden, in Havana zagen we wel dat het nog mogelijk was om een auto te huren, en inderdaad, ook wij werden aangesproken door Cubanen die ons overal naartoe wouden brengen.

:vrede: