Huur lange termijn Valencia

Kan er mij iemand tips geven omtrent waar ik mij kan richten voor het huren van een studio/appartement voor enkele maanden (waarschijnlijk in de buurt van Valencia)?
Alvast bedankt!
Isabelle

Hoi Issabelle,

Het is vaak goedkoop om te kijken of je een vakantiehuis voor langere termijn kan boeken. Zo is bijvoorbeeld bij novasol Vakantiehuis huren? Vind het beste vakantiehuis bij NOVASOL een optie (meer in de buurt Valencia/Murca: Zoeken | Novasol), op 1 uur afstand van Valencia.
Langetermijn boekingen kunnen wel eens een kortingspercentage krijgen, en hierdoor zelfs goedkoper uitvallen dan het particulier huren van een appartement of kamer.

hoi Issabelle

Het ligt er een beetje aan wat je precies bedoelt met “in de buurt van” Valencia. Als je de dorpen/stadjes vlakbij de stad Valencia bedoelt (bijv. Paterna, Alboraya, Mislata, Torrent etc.) dan kun je op valencia.loquo.comadvertenties vinden voor appartementen voor enkele maanden (eventueel ook “samenhuizen” met 1 of meerdere personen, iets wat heel veel mensen doen als het gaat om kortere verblijven van enkele maanden).

Succes met de zoektocht.

groetjes,
Suzanne

Hoi

Bedankt voor jullie berichtjes. Het zal uiteindelijk Malaga worden hoogstwaarschijnlijk. Maar jullie info helpt me alvast al goed op weg!
groetjes
Isabelle