Hallo!
Even een ander vraagje over huren in PLC…Ik ben toch al beetje aan het orienteren aan wat ik wil uitgeven dalijk voor een eigen apartementje.
Nu richt ik me eigenlijk € 350, 450 usd, 6200 mexican peso. Mijn vraag is dus eigenlijk is dit een realistische prijs om iets voor mezelf te huren of zeggen jullie van; voor dit bedrag heb je alleen een gedeeld apartement.
Alle tips en hints van jullie zijn echt heel erg welkom en alvast bedankt!
Ik huur ook in Playa, en blijf onder je bedrag. Heb een ruime studio vlakbij het centrum. Hiervoor woonde ik ´luxe´ omdat iedereen zei dat het onmogelijk was iets onder de 7000 pesos te vinden. Dus betaalde 7000 voor een 1 kamer appartement. Maar goedkoper is mogelijk, je komt alleen steeds een beetje verder weg. Kijk eens in de andale, daar vindt je genoeg. Ook op internet, www.andale.com.mx
Ok bedankt Rianne!
Ik wil eigenlijk inderdaad wel proberen om erg dichtbij of in het centrum te komen. Wat doe jij precies in PDC?
hallo ik ben anne en ik las je artikeltje ik zou ook heel graag komen wonen in mexico maar ik heb toch nog wat vraagjes zou je die eventjes kunnen beantwoorden voor mij mexico is toch een niet europees land he en het leven daar is dat kostelijk of niet hopelijk krijg ik een antwoordje terug groetjes anne.:dag: