Goedendag, wij zijn een bureau die al het personeel in bestand heeft die u zich maar kunt wensen. wij zouden u graag van dienst willen zijn naar het zoeken van een geschikte kandidaat. Het personeel wat wij in ons bestand hebben is professioneel en werkt zeer secuur. We zijn een bedrijf wat door heel Marokko werkzaam is. De specificatie is vastgesteld met elke cliënt, volgens zijn eigen behoeften, Al het personeel krijgt een arbeidsovereenkomst. Wij staan tot uw beschikking. Voor meer info kunt u mij mailen. wij hebben geen tarieven voor onze bemiddeling, wij vragen aan inschrijfkosten een eenmalig bedrag van 700 dirham verder zullen we eerst moeten kijken wat de werkzaamheden zijn en daarvan uit gaan we samen met u de prijs bespreken voor de medewerker. zodra we overeenstemming hebben zal de verloning via ons lopen. dat houdt in dat u ons betaald per maand of per week of per dag en wij betalen de medewerker. ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb ingelicht, en ik hoor graag van u en hoop op een goede samenwerking. met vriendelijke groeten Ikram Douay
alvast bedankt
0031658816768 of mailen als u arabisch praat kunt u ook mijn collega naima bellen in marokko 00212618874182 L’ agence de service