Alle paardenliefhebbers die dit lezen en die dit wellicht interesseert:
Een kennis van mij is per direct op zoek naar iemand die van aanpakken weet en haar op basis van kost en inwoning in januari 2015 t/m ongeveer maart (misschien langer) wil helpen bij het verzorgen van de paarden en alle andere dieren op hun boerderij.
Wat zij vraagt is: Rijbewijs B(E), basiskennis over paarden, zelfstandig en fysiek kunnen werken (ook als het rotweer is en koud) en goed alleen kunnen zijn. …
Wat biedt ze: Kosteloos verblijf in een van de mooiste regio’s in de Ardennen, gratis stalling eigen paard, genoeg vrije tijd en een unieke ervaring. Ik ben er zelf geweest enmoet inderdaad zeggen: als je van outdoor activiteiten houdt en graag in de natuur bent met leuke dieren om je heen is dit echt een top plek om te zittteb!
Heb je interesse, stuur dan even een prive bericht.
zou je kunne vragen of ze zich misschien zou willen aanmelden voor Aeqour -of dit ook mogelijk is- want ik studeer Mangement/ Ondernemer dierverzorging maar heb al 1x mer paarden stage gelopen, maar ik ken nog veel meiden die dat wel leuk zouden vinden. Nadeel is dat het bij aequor lid moet zijn!!! Onze stages zijn onbetaald werk dus de eigenaresse hoeft ons niks te betalen!
Dit zou wel leuk zijn voor een blokstage namelijk!
Ik ga sowieso even rondvragen helaas had ik me wel willen aanmelden gewoon als vrijwilliger maar ik zit hopelijk dan in Australië.
Heeft ze iets van een site of FB?
Hi!
Dank je voor de reactie. Haar website is hinnikenhouse.nl en zo is ze ook te vinden op facebook. Ik zal het even doorgeven van Aequor, dank je voor de tip!
groetjes,
Marieke
Updated - - -
hoihoi,
de website is hinnikenhouse.nl en onder die naam is ze ook te vinden op facebook…