Ivm familie omstandigheden ben ik genoodzaakt om eind deze maand terug te gaan naar Nederland. Ik wil mijn complete inboedel verkopen. Is er iemand die mij kan helpen of weet wat ik het beste kan doen?
Laat me dat dan zsm weten aub. Alvast bedankt.
Ik weet niet in welk deel van Turkije je verblijft. Hier in de buurt van Alanya heb je diverse magazines waar je gratis of bijna gratis kunt adverteren. B.v. Hello Turkey (Engels en Nederlands) Cleo (Duits) en Türkis magazin (Duits). Worden veel door Expats gelezen
Het is niet echt een antwoord op je vraag, maar de dierenasiels zijn dolblij met een wasmachine, koelkast, linnengoed enz.
Succes met de verkoop!!
Helaas kan ik je geen advies geven,wel een tip,pas op met het verkopen aan Turkse mensen die er op uit zijn.
Heb zelf 3 jaar geleden een vreselijke ervaring gehad.
Ik had een complete inboedel uit een huis met 6 kamers.
Er was een bedrag van 3000 euro afgesproken(dit was een koopje gezien de spullen)
Op de dag van het leeg halen van mijn huis(een dag voor mijn vertrek naar Nederland)vertelde de beste man (na het inladen van de spullen ja ja dom maar in goed vertrouwen)sorry ik heb maar 200 euro.
Ik had geen tijd en geen andere keus,achteraf hoorde ik van mensen dat dit veel vaker gebeurde bij deze meneer.oftewel hij was er op uit.
Dus wees voorzichtig.
Spotçular.
Dat zijn op-en verkopers van 2e hands inboedels.
Je vindt ze in iedere stad, vaak allemaal bij elkaar.
Of Sahibinden.com de meest gebruikte aan en-verkoopsite van Turkije,
kan je ook in t Engels zetten als je geen Tr kan.