Huisjes huren in zuid afrika

Hallo wie kan ons helpen?
Wij willen 14 dagen naar Zuid Afrika, landen in Johannesburg, en in ieder geval naar Krugerpark.
We willen 2x een huisje huren en van daaruit alles gaan bekijken.
Nu is natuurlijk de vraag, in welke plaatsen kunnen we dan het beste een huisje huren?
Heeft iemand dit ook gedaan, en zou die ons wat tips kunnen geven?

Alvast bedankt, groetjes Rosé

Hallo

Marloth park is een van de mogelijkheden!

Overal hier in ZA kan je huisjes huren, is vrij makkelijk. “Self catering” is dat. Je kan je infomeren via bijvoorbeeld. Sleepingout.co.za. Of probeer dit via Google.co.za
suc6

Waarom willen jullie op slechts twee plekken overnachten?

Zelf zou ik voor iets kiezen in de buurt van Kruger + Panoramaroute en bijvoorbeeld iets in de buurt van St Lucia. Met de panoramaroute en Kruger heb je wat bergen, de big five, natuur etc. Met St Lucia heb je strand, meer een tropisch gevoel en nog meer natuur.

Voor het Kruger + Panorama kan je bijvoorbeeld denken aan iets in Graskop of Marloth park (wel uit de richting qua panorama). Voor St Lucia kan je gewoon daar kijken, wordt daar voldoende verhuurd voor één week.

Op zich is huisjes huren een prima plan. Ik zou dan echter ook wel denken aan meer dan 2 locaties. Je rijdt anders echt superveel kilometers. Het is hier zó uitgestrekt… Denk eerder aan 5 of 6 locaties of zo.

Er staat niet bij in welke periode je wilt gaan. Als dat niet op al te korte termijn is, kun je ook kijken of je in het Kruger Park zelf nog iets kunt huren.
Je kunt beschikbaarheid in alle kampen in Kruger Park bekijken via www.sanparks.org. Gewoon per overnachting.
Voor allerlei andere locaties zou ik www.sleeping-out.co.za of www.safarinow.com gebruiken. Zijn zeer uitgebreide websites met goede zoekmogelijkheden (self-catering dan dus) en ook de aanbetalingen e.d. kun je veilig via deze websites regelen.

Alvast heel veel voorpret gewenst!
Natascha Snelder
ZaZoe Xperience