Hoi allemaal, wij, Rob(49) en Angela(45) gaan vanaf juli 2012 met een nieuwe california camper europa rond voor tenminste 10 jaar. Rob is een golfer en speelt zijn tournooien en Angela is een schrijfster en kan dus overal vandaan schrijven. Wij hebben erg veel gereist in ons leven en gaan met die ervaring heel veel mooie plaatsen en mensen zien. Zijn er nog meer kanjers die zo maar weg gaan?
Zo, een trip van tien jaar lang? Hoe gaan jullie dat eigenlijk doen als ik vragen mag? Als je zo lang wegblijft zul je niet ergens ‘maar’ een weekje blijven denk ik zo. Het lijkt me zeer interessant om zoiets te kunnen doen, dus wie weet maak ik ook een dergelijke reis in de toekomst. Nochtans zou ik niet weten of ik dat tien jaar lang zou kunnen. Ik wens jullie het allerbeste en ik hoop dat alles zo verloopt als jullie voor ogen hebben. Succes met dergelijke voorbereidingen en natuurlijk veel plezier!
Jazeker, vanaf de 1ste vakantie op Bali waren we verkocht en nu wonen we in maart 11 jaar op dit prachtige eiland. Een eindeloze vakantie…
Hey reizigers
Vertrekken kan ik wanneer ik wil (zelfs nu) maar een vraag knaagt aan mijn hoofd: hoe ga ik allemaal kunnen betalen ? Ook huis verkopen? En…wat gaat mijn lieve echtgenoot ervan zeggen ? Hmmm…
Hallo allemaal, bij de meeste rijst de vraag, hoe doe je dat dan financieel etc etc. Het antwoord is dat het niet met IETS te maken heeft maar met een staat van beleving hoe je de wereld inkijkt. Een mooi voorbeeld zijn de stukjes die Angela schrijft op haar pagina waarvan hier de link.http://www.zonzekerheid.nl/wp/
Ga daar maar eens lezen en dan hoor ik het wel weer.
Fijne dag en happy new year x
Rob :zon02:
Aaaaarch … ik kreeg even enkele groenblauwe kriebels toen ik in bovenstaande las … “schrijfster” EN “gereisT” … komt dat wel goed ? lol2
Zelf ben ik na 20 jaren reizen met een camper overgestapt op een zeilschip, dat houdt een nog grotere vrijheid in maar ook meer zorgen qua onderhoud ed.
Ik hoop in elk geval dat jullie ervan genieten Rob en Angela !!! :zon02:
Nou Ixke, met de schrijfster komt het wel goed omdat de husband dit allemaal schrijft ha ha.
We zijn er zo een beetje klaar voor en hebben nagenoeg alles verkocht en of weggegeven.
De bus is ingericht ready to go. 1 mei is het zover.
Have fun op de boot
[URL=“http://www.4hetnu.nl”]
SUCCES en een GOEDE REIS Rob !
PS : wat is jullie eerste bestemming ?