Huis te koop in Cabedelo bij Joao Pessoa, NO Brazilie

Vrijstaand huis in rustige omgeving; uniek architectonisch ontwerp; uitstekend gefundeerd; beveiligd oa. met 5 camera’s en elektrionische voorzieningen (alles ter eventuele voorkoming van); zeer grote entree; grote eetkamer; grote keuken met aparte voorraadkamer; 5 slaapkamers, waarvan 4 met eigen badkamer en 3 met eigen groot balkon; 6 badkamers; groot zwembad (100 m3) omgeven door grote betegelde terrassen; open garage; grondopp ca. 925 m2 omgeven door een muur; parkeerplaats voor 5 auto’s met elektronisch te openen schuifdeur; gelegen op 250 meter van het strand; zeer grote winkelcentra in de nabijheid; centrum van de stad Joao Pessoa op ca. 10 min; goede busverbindingen (elke 15 minuten); autopista op 300 meter (Cabedelo-Joao Pessoa-Recife-Campina Grande-Natal).
Juli/aug 2006 geheel onderhouden.
Temperatuur altijd ca. 28/35 graden

Prijs: Euro 350.000

Foto’s: http://www.robgomes.nl/huur/huur.htm

Hey Rob,

350000 is wel een hele hap als je weet dat je dit soort huis voor +/-100000 kan kopen in João Pessoa… Hopelijk voor jou lukt het maar ik heb mijn twijfels.

Groeten,
Patrick

Kennelijk ben je niet geheel goed op de hoogte.

Het betreft hier een groot vrijstaand landhuis net buiten de stad; de taxatie waarde was in jan 2005 ca. R$ 500.000; excl. kosten (makelaar, belastingen, kadaster, etc); daarna is er voor ca. R$ 100.000 extra geinvesteerd.

Voor een prijs van R$ 100.000 heb je nauwelijks een redelijke woning met zwembad; bekijk de advertenties in de krant.

In Europa kom je al helemaal niet uit de voeten met deze prijs voor een vergelijkbare woning.

Kortom; je zit er naast vriend.

Hey Rob,

We weten toch allebij dat voor 100.000Euro een prachtig huis kan gekocht worden in João pessoa? Natuurlijk qua architectuur is dit huis wel iets speciaals. Als je wil stuur ik je enkele pareltjes voor 100.000Euro…?
Trouwens niet alleen in João Pessoa.

Groetjes,
Patrick

Hey Rob ik kom al jaren in Brazilie en geloof me voor 100.000 real koop je echt een leuk huis, en jouw huis zal mischien prachtig zijn,maar 350.000 euro is een belachelijke prijs, en wat zou ik met 6 badkamers moeten??? ik heb er aan 1 genoeg.

hoi,zou er iemand van jullie mij misschien kunnen helpen om zulke pareltjes door te sturen dan?:-)ik ga in februari naar brazilie toe om rond te kijken naar een huis.had gedacht aan pipa misschien of die kanten.iemand ander voorstel?

Hi Rob, Prachtig huis! Mag ik vragen naar het bouwjaar? want ondanks dat het er verzorgt uitziet, zien de tegels van het huis + badkamer er wel wat verjaard uit.

Wij hebben zelf ook geshopt in Jao Pessoa en de grond/ huis prijzen zijn inderdaad erg hoog. Dus dit hoeft helemaal geen gekke prijs te zijn.
Voor een stekkie voor 100.000 in Joa Pessoa heb je echt wel iets veel kleiners en zeker in mindere buurten.

En Marcello66… Dat jij geen 6 badkamers hoeft betekend niet dat iedereen dat niet wil. Beetje stomme, simpele ziel opmerking, of zocht je gewoon een reden om hem even af te kraken omdat hij wel een groot huis heeft en jij niet?
Het is heerlijk voor een groot gezin of om je familie en vrienden over te kunnen laten komen. Of het zelfs te exploiteren tot Guesthouse.
Ik zelf kan het alleen ook niet betalen.

Rob, succes met de verkoop van jullie huis!

[quote=“pimpoe, post:7, topic:24393”]

Denk je slim te zijn jong?
Check dan je Nederlands. Want mensen die geld uitgeven kijken echt of jij wel goed bij je knakkertje (dat is je bovenkant) bent. Je moet de d-tje, de t-tjes en de dt-tjes uit elkaar kunnen houden Pimpie. Anders wordt 't niks, nada, nulla.:lol:

Inmiddels zijn we 5 maanden verder, lukt het verkopen een beetje?