Appartement gezocht in Rio de Janeiro

Vanaf december ga ik een halfjaar door zuid amerika heen reizen, nu ben ik opzoek naar een appartement/kamer om te huren in rio de janeiro vanaf eind februari en dan voor ongeveer 2,5 week. Heeft iemand misschien een idee waar ik daarvoor het beste kan zoeken en of dit uberhaupt mogelijk is?

groetjes angela

Hoi Angela,

ik ben net terug van Brazilie en heb de dagen die we in Rio hebben verbracht in http://www.edificiojucati.com.br/ verbracht. Het ligt achterdoor in de Copacabana wijk en is een appartementengebouw met gezette receptie. De buurt is veilig en rustig en je zit op loopafstand van winkels, banken, restaurants en natuurlijk het strand :wink:

De twee kamer appartementen zijn ruim en schoon (makkelijk voor 4 personen), hebben kabel-tv en hebben ook een klein keukentje met “gereedschap”.

Er zaten meer personen voor langere tijd, dus misschien kun je contact met hun opnemen en vragen naar een eventuele andere prijs. Lijkt misschien duur, maar was echt bijna de goedkoopste in die klasse (die je pas echt ziet als je er bent, want wij waren echt verrast) in die buurt.

Succes!