Bezoek Rio de Janeiro em maak de tijd van je leven mee op de beroemde Copacabana of Ipanema.
Appartement te huur in Copacabana of Ipanema. Goede locatie, dichtbij strand, uitgaansgelegenheden, restaurants, metro en shoppingcenter. Apartement voorzien van airconditiong, koelkast, internationale kabel-TV met DVD, 24-uurs beveiliging. Uitzicht op zee. Er wordt wekelijks schoon gemaakt.
Voor boeking, informatie, etc. gelieve contact op te nemen via e-mail.
hallo, wil graag de prijs willen hebben voor 2 keer 2persoon app., waarvan en of een 3 slpk app. in copacabana of het liefst ipanema. Periode 18 sept tm 19 oktober 2009.
Hoi,wij zijn een echtpaar met een tweeling van 15 jaar die,eind dit jaar,naar Rio gaan.
Is het appartement nog vrij van 27/12 tot 01/01?
Zo ja,geef dan even wat meer info over de ligging en of er een internetaansluiting is.
Bedankt alvast,
ik ben van plan om 04 Februari t/m 23 Februari 2010 naar Rio te gaan.
Zou jij me aan een prijsopgave kunnen en informatie over appartementen met 1-slaapkamer / studio die je tot je beschikking hebt.
Hallo mijn man en ik gaan 29 december naar Rio, we verblijven daar t/m 3 januari. heb je nog een appartement vrij? En waar ligt het precies?
Alvast bedankt!!!
Staat dit appartement ook op een website (waar bijvoorbeeld de beschikbare data vermeld worden)? Verder ben ik ookwel benieuwd naar de prijzen EN foto’s!
ben in rio van 22 jan tem 24 feb. zoek een appartementje te huur. We zijn met zen twee. Heeft iemand een idee waar ik iets kan vinden tegen een betaalbare prijs ? let me know !
Op deze website vind je ook nog een overzicht van een aantal betaalbare en smaakvol ingerichte appartementen vlakbij de stranden van ipanema, leblon en copacabana.
Aanvragen versturen via het contactformulier graag, jullie worden verder geholpen in het nederlands!
hallo
in September ben ik de hele maand in Brazilie en wil ook een weekje in Rio verblijven
in de periode 8-15 sept…of daaromtrent.
heb al gereageert op woning sites maar geen reactie …mogelijk ook in verband met Rock in Rio…
Weet u mogelijk nog een betrouwbare site…?
Martin
Hey, ik zou de periode november - december 3 weken naar Rio gaan, zoek een gewoon appartement in de buurt van copacabana of ipanema. Iemand goede raad? Thx