Als ik zoek naar hostels dan kijk ik meestal even op hostels.com
De site heeft volgens mij ook een maps functie zodat je alle hostels op kaart kan bekijken…
Verder lijkt het me verstandig eerst met je hostel naar keuze te mailen voor een verblijf van 3/4weken. Misschien zit er dan voor jullie ook nog een korting in
Via welke organisatie, internetsite of iets dergelijks heb jij een appartementje in Rio kunnen strikken? Ik verblijf samen met een vriendin rond maart namelijk ook een paar weken in Rio de Janeiro.
Ik vertrek 8 maart ook naar Rio de Janeiro en vroeg me af of jullie al een appartementje hebben gevonden. Zo wel, is het misschien ook leuk als ik er een weekje of twee bij kan komen voor sowieso ook de kosten wat te drukken en natuurlijk ook voor de fun.
Laat me maar iets weten,
groetjess
Natuurlijk! Hoe meer mensen hoe meer vreugde, maar wij hebben nog niks gevonden aan appartementjes… Daarnaast is de data een beetje gewijzigd, waardoor we waarschijnlijk pas half april in Rio zijn.
Half april ben ik al in Argentinie, jammer…Hoe lang blijven jullie? En wat is de route die jullie afleggen? Hopelijk kruisen onze wegen zich en knn we een stukje samen reizen!
Bezoek Rio de Janeiro em maak de tijd van je leven mee op de beroemde Copacabana of Ipanema.
Eén, twee of drie slaapkamer appartementen te huur in Copacabana of Ipanema. Goede locaties, dichtbij strand, uitgaansgelegenheden, restaurants, metro en shoppingcenter. Apartementen zijn voorzien van airconditiong, koelkast, internationale kabel-TV met DVD, 24-uurs beveiliging. Uitzicht op zee. De appartementen worden wekelijks schoon gemaakt.
U wordt afgehaald van het vliegveld en direct naar uw appartement gebracht zonder extra kosten. En alle zaken kunnen in het nederlands geregeld worden.
Prijzen: 60 euro per Dag, 600 euro voor 2 weken, 750 euro voor 3 weken en 980 voor één maand. Voor periodes langer dan een maand kunnen we nog meer korting geven op de appartamenten !
Betaalwijze: 30 van de afgesproken huur vooraf te betalen via Paypal of (internationale) banktransfer, restant bij aankomst in apartament in contanten (euros, dollars of braziliaanse reais). Een deposit moet worden betaald voor intrek in het appartement en bedraagt 200 euro. Bij vertrek wordt dit bedrag, mits er geen beschadiging aan het appartement en inboedel zijn gedaan, terugbetaald in contanten.
Voor boekingen, informatie, etc. gelieve contact op te nemen via e-mail.