Beste mensen,
Wij zijn een gepensioneerd Koppel van 67 en 64 jaar oud.
Wij zouden de maanden februari en maart 2017 voor 60 dagen een huis of appartement willen huren op Bali in de aria van Sanur.
We zijn daar eigenlijk wel goed bekend in die streek omdat we daar al vele malen zijn verbleven en zelfs de laatste jaren hebben overwinterd, we huurden daar een appartement maar in de woonkamer / keuken hadden we twee vennen, maar doordat we savonds ook een keer of vier in de week zelf eten klaar maakten en de afzuiging niet in orde was werd het dan bloedheet in het vertrek, dus dat was echt niet aangenaam voor zo’n lange periode, dan is airco van zeer groot belang voor ons.
Dus misschien is er iemand die iets weet voor ons met een volledig uitgeruste keuken / woonkamer met slaapkamer met groot bed en vooral airco overal zodat we savonds weer op normale temperatuur kunnen komen, het hoeft helemaal niet luxe te zijn maar wel proper uiteraard en voor een redelijke vergoeding.
Mocht iemand iets weten dan horen we dat graag, bij voorbaat hartelijk dank.
Groeten Henk.
Beste groen,
Wij zitten bijna altijd in taman agung en hebben daar vrienden die een prachtig apartement hebben alleen maart is vaak al verhuurd.
Mocht je iets willen weten hoor het graag. Ook hebben we vrienden die hun huis verhuren maar ik weet niet zekeren er airco in de kamer is.
Ook kennen we er mensen van Bali die hun huizen verhuren full airco alleen verhuren volgens mij alleen voor jaar zou ik moeten vragen.
Asian property worden ook regelmatig huisjes apartementen aangeboden.
Beste mensen, bedankt voor uw reactie en meedenken, wat betreft Taman Agung dat kennen we ook, we zijn daar jaren geleden al eens om informatie geweest, prima locatie in Sanur en prima appartementen maar het nadeel is dat we altijd met ons tweeën zijn en de huizen / appartementen meestal voor meerdere personen zijn en de prijs daar ook naar is !!
Wat betreft Asian Propertys heb ik ook gekeken maar willen wel in de aria van Sanur zitten, wij doen alles met de fiets (motobike durf ik niet meer !!) en wat betreft de airco, het was de maanden jan t/m maart 2016 zo bloedheet en geen regen, en savonds in ons appartement die twee vennen terwijl je verkoeling zocht dat wil ik niet meer en kunnen we niet meer, we weten heus wel dat het de warmste periode van het jaar is, geen probleem, maar savonds willen we verkoeling !!
We zijn nu contacten aan het leggen doordat we iets op het oog hebben maar het vlot nog niet erg, ze zijn volgens mij ook nog niet volledig operationeel i.v.m de ramadan maar dat zijn we daar wel gewent, we wachten nog even af en misschien hoort u nog van mij !!
Groeten Henk
Beste Henk misschien een idee om BV’s een prijs te vermelden wat jullie willen uitgeven is makkelijker helpen.
TA is zeker niet duur voor een compleet apartement incl fietsen.
En lang verblijf valt vaak aan de prijs ook wat te doen.
Vr Gr yolanda
Beste Yolanda,
TA is zeker niet duur als je met twee koppels (vrienden !)daar verblijft, en wat een comfort, maar voor ons tweeën vinden we dat gewoon teveel !!
Afgelopen winter heb ik rond de 8.000.000 Rp per maand betaald, en daar zat alles in, elke dag cleaning, drinkwater dispenser, schone handdoeken + theedoeken en om de twee dagen werd het bed verschoont, daar was niks mis mee, en niet te vergeten prima personeel, alleen geen airco in woonk./keuken en afzuiging bij koken werd gefilterd en aan de bovenzijde van de unit het vertrek weer ingeblazen, het was savonds zo rond de 32 graden in huis, echt niet prettig om tv te kijken en een boek te lezen, mijn vrouw leest graag en ging naar de sl-kamer lezen, dit was voor ons echt niet te doen, ik wil echt wel wat meer betalen, maar dan wil savonds wel kunnen afkoelen en ontspannen.
Voor een lang verblijf is er zeker wat te onderhandelen, maar 4 maanden blijven we niet meer, we vinden op dit moment 2 maanden lang genoeg, dus hopelijk begrijpt u wat we bedoelen en mochten jullie iets weten, dit is iets voor hun !! , dan horen wij dat graag, b.v.h. dank.
Groeten Henk.
Hallo,
durf je AIRBNB aan? Wij hebben er goede ervaringen mee. Dit lijkt ons wel wat, als we weer naar Bali zouden gaan: https://www.airbnb.nl/rooms/7282966?checkin=01%2F02%2F2017&checkout=31%2F03%2F2017&guests=2&s=ATcQWIdc
Maar er staan er nog veel meer op.
Beste Willem269,
Jazeker durf ik AIR-BNB wel aan want we hebben al geboekt van begin dec. tot half januari naar Tenerife, dit is de eerste keer met AIR-BNB, dus we zullen het ervaren.
Het geen dat je hebt doorgestuurd ziet er in elk geval goed uit, alleen wil ik altijd wel de juiste locatie weten waar ik verblijf en dat kreeg ik pas toen ik geboekt had, het juiste adres.
Ik wil dit weten omdat we in de aria Sanur al jaren komen en redelijk goed bekend zijn, we zijn momenteel met iets bezig en daar komt langzaam aan al wat schot in, dus wordt vervolgd !!?? in elk geval heel hartelijk bedankt.
Groeten Henk.
Hallo Henk,
als je ver genoeg inzoomt kun je het adres bijna vinden. Dan in Google Maps in de satelliet instelling naar de bewuste straat gaan en je ziet ook wat er omheen ligt.
Succes,
Willem