Huis huren in de buurt van of in Barcelona

Hallo iedereen van het Spanje Reisforum,

Ik had al eerder een bericht geplaatst over het werk dat ik zoek in Barcelona.

Aansluitend zoek ik dus ook een, redelijk betaalbaar c.a.500,-euro pm, woonruimte in de buurt van, of in Barcelona.
Denk aan een kamer met douche en keuken en balkon.
Weet iemand goede sites waar ik woonruimtes te huur kan vinden of heeft iemand andere suggesties?
Alle suggesties, tips zijn welkom!

Alvast harstikke bedankt!:wink:

Groetjes,
Maraya

Hoi, ja kijk op www.pisocompartido.com. Veel kamers. Een maand voordat gaat, reageren op een kamer en je hebt er snel een. Kans is minder als je dit doet in de zomervakantie (natuurlijk :-). Succes.

Gr.

Vincent

hoi ga ook in december studeren voor 9 maanden in barcelona centrum mischien vind je het leuk om samen een appartenment te huren kom je goedkoper uii.

ben zelf 21 jaar

liefs rabia

laat snel wat weten

Hoi Rabia,

Dank je wel voor je berichtje. Gaat niet meer door. ga in oktober naar de Filippijnen toe.

Groetjes,

Maraya :kus:

Ik huur zelf een kamer via www.barcelona-home.com, erg veel aanbiedingen en altijd wel wat te vinden naar wens!

Hoi Jan,

Dan betaal je waarschijnlijk heel veel! Voor goedkopere kamers in en rond Barcelona, kijk je gewoon even op http://www.loquo.com/ce/housing/rooms-wanted/308, allemaal via eigenaren zelf. (hoofpagina is www.loquo.com alles van en voor particulieren)

Succes!

Groetjes,

Mabel
www.mabelatbarcelona.blogspot.com