Hi iedereen!
Op de eerste dag van onze reis (door Mexico, Guatemala en Belize) hebben mijn vriend en ik een stop in Houston.
Wij komen aan op een zaterdag (eind augustus) rond 15:00 en vertrekken de volgende dag om 13:15.
We willen graag iets van de stad zien en in een hotel overnachten.
Wie heeft er leuke tips voor bepaalde bezienswaardigheden of eventueel een hotel?
Het Space Center is te ver weg maar er is vast wel iets in deze grote stad te zien in een korte tijd!
Alvast bedankt!
Groetjes Katie
1 like
Een vriendin van mij heeft in Houston gewoond en ze vertelde me dat het een stad is die erop is gebouwd om je in een auto te verplaatsen. Niet overal een stoep/voetpad en het openbaar vervoer is zeker niet overal dekkend en gaat niet zo laat door.
Houdt er rekening mee dat, met de jetlag, 15h00 voor jullie 22h00 zal aanvoelen. En een jetlag raak je niet in één nacht 100% kwijt. Ga er vanuit dat je misschien energie hebt om tot 20h00 locale tijd door te gaan. En je slaapt graag wat uit de volgende ochtend, maar je moet wellicht 3 uur voor de vlucht de taxi bellen om je naar de luchthaven te brengen (of welke manier je ook kiest). Vraag aan het hotel hoever van te voren je moet vertrekken als je minstens 2 uur voor de vlucht op de luchthaven wilt aankomen.
Inhoudelijk kan ik verder weinig over Houston zeggen. 
1 like