Hou jij je aan je reisplan als je in Turkije bent?

Wanneer je een reisplan hebt gemaakt voor je vakantie in Turkije, houd jij je dan aan dat plan? Of kan je plan tijdens je vakantie veranderen?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Tja…eerst bij benadering de route plannen.
Dan de bijbehorende heen- en terugvluchten boeken.
De route verder inplannen met Google-Earth, Wikipedia enz.
Beetje hotels bekijken op internet…
En als ik daar ben toch vaak behoorlijk van de route/schema afwijken omdat een bus op incourante tijden rijdt of een trein niet rijdt.
Of vanwege het weer…
Of dat het ergens helemaal niet aangenaam is of juist wel…
Kortom…alles kan. Alleen aankomst en vertrek staan vast.
Groetz,
Jan

Deze keer moet ik volmondig Ja antwoorden :omdat ik een kleine rondreis heb uitgestippeld ,voor mijn 4 medereizigers . Vluchten zijn geboekt ,5 hotels zijn geboekt voor onze 16 daagse trip ,alleen nog een voertuig reserveren !
We kijken er allemaal naar uit ,want het is 20 jaar geleden dat we zulke trip met dezelfde 5 personen hebben gedaan ,maar toen was het Istanbul tot Antalya ,tot ieders grote tevredenheid .Deze keer is het Antalya-Antalya ,en het belooft ook wat ,want mijn kennis van Turkije en de taal is op die 20 jaar nog heel wat beter geworden . Ben nu bezig om uit te stippelen wat er allemaal kan (niet moet ) op onze 5 pleisterplaatsen . Geef zo natuurlijk wat inspraak aan mijn medereizigers alhoewel ik carte blanche gekregen had !!