Binnenkort ga ik vanuit Jayapura naar Jakarta, en van daar uit naar Bogor, Op de terugreis naar huis (Jayapura) moet ik een nacht overbruggen op Soekarno Hatta Int’l. Ik heb geen zin in backpacker achtige onderkomens om de nacht door te brengen. Het moet niet al te ver van het vliegveld zijn, en moet schoon en betaalbaar zijn.
Weet iemand een goed transit hotel in de buurt van Jakarta?
The Aspac Quality op terminal 2 naast de Mc Donalds (departure floor)schijnt een goede te zijn, verder is er nog Huswah transit Hotel op ongeveer 10 minuten afstand van Soekarno Hatta, zijn er nog andere transit Hotels welke de moeite waardt zijn?
[FONT=Optima][COLOR=blue]Inderdaad dit is ECHT vakantie.Niet maandag BINGO woensdag brabantse avond en vrijdag klaverjassen maar vakantie in een omgeving en op een adresje dat echt alleen is weggelegd voor DE vakantievierder bij uitstek.En reken erop dat als je er een keer heengaat de kans er levensgroot is dat je er daadwerkelijk aan verslaafd raakt,dat is ONS ook overkomen.Maar genoeg gepraat ga maar eens naar mijn site kijken en laat me dan weten wat je er van vindt oke?Bunga-PermaiJe kunt mij terug E-mailen naar dit adres en me ff laten weten wat je er van vindt oke???zou ik erg fijn vinden.[email=schuurjans@yahoo.com]schuurjans@yahoo.comNou misschien dan dus tot mails???Mocht je er meer van willen weten dan mail me maar.
OK giel150, ik heb je site bekeken en ik moet zeggen dat zowel de site als de business die je hebt er keurig verzorgd uitzien. Ik zal bij eerste gelegenheid (waarschijnlijk 2e helft april) langskomen om een en ander in het echt te bekijken en als het is zoals voorgesteld vervolgens zeker aanbevelen bij gasten uit ons hotel Bayu Cottages - Hotel in Amed, Bali die de kant van Ubud op willen gaan.
Hotel Permata Bandara
Jl. Husein Sastra Negara - Benda
Tangerang 15125 - Banten
Tlp; 62-21-5407308 (Hunting)
Fax; 62-21-5407309
Ik weet niet of dit het juiste adres is, maar afgelopen heb ik daar overnacht +/- 30 minuten rijden vanaf airport. Ze komen je ophalen met busje met de naam van het Hotel erop… Ze hebben 2 adressen dus ik weet niet of dit het adres is welke het dichtsbij is. Tevens brengen ze je weer naar de airport betaal ze dan 20.000 Rp voor weg brengen spreken een beetje Engels. Spreek met ze af hoe laat je op de airport moet zijn. Reken op een file naar de airport!!! Dus ga extra vroeg weg.
De omgeving is waardeloos dus alleen maar voor overnachten.
Inclusief (lopend ontbijt Nasi/Bami buffet) /airco/TV en 150.000 Rp/nacht.
Is standard room.
Op de airport zelf 600.000 rp< Quality Inn Terminal 2 >
Reisbijbel is bezig met het opbouwen van een ‘slaapplaats-database’.
Wij zijn hiervoor op zoek naar informatie over accomodatie in Indonesië.
Wij zouden jullie dan ook willen oproepen om jullie goede (of juist heel slechte) ervaringen met hotels, hostels, campings of andere vormen van accomodatie in Indonesië te delen met je medereiziger op:
Ik ben op zoek naar een appartement in Surabaya voor 4 personen. We willen daar iets langer dan een week blijven. Van 29 december tot ongeveer 8 januari. Heeft iemand tips waar ik dit kan vinden?