hotels /goedkope vliegticket naar maleisie

we willen julie 2009 naar maleisie.wat zijn de prijzen van 3of 4 sterhotels in kualalampur. en we willen ook 1weekje strand vakantie welk gebied is het beste. en wat zijn de hotel prijzen .welk site kan ik ze zoeken.verder hoe ver is het van singapore met de bus is het wel te doen in singapore landen en dan verder naar kualampur reizen.gr nisa

Hoi,
Ligt er een beetje aan hoe lang je wilt gaan om op Singapore te landen en dan door naar KL te reizen. Gaat aardig wat tijd inzitten en je moet meestal ook weer terug.
Prijzen voor juli 2009 zijn nog niet bekend. Kijk bijvoorbeeld op www.cuti-cuti.com.my daar vind je veel hotels. Voor juli zou ik naar Perhentians Islands gaan.

groetjes Marjolein

hai marjolein nog bedankt.we willen naar een mooie bounty eiland.druk mag wel.met winkelstraatjes.wat ishetmooie.penang of langkawi.

Dan zou ik voor Langkawi gaan en niet voor Penang. Langkawi is meer bounty dan Penang. Het strand is daar niet zo super in Penang dus.

gr van Moira
ps. ik ga naar Penang voor mijn visum naar Indonesie

Moira, Je kan je visum voor indonesie ook on arrival kopen.
Nisa, Langkawi is veeeeel mooier dan Penang. Kijk voor meer info over Langkawi ook eens op mijn blog www.langkawimaleisie.punt.nl

groetjes en het is vandaag superzonnig!

dat weet ik maar wij willen 6 weken dus heb ik een visum nodig van tevoren.

gr van Moira

Heerlijk zo’n lange tijd! Geniet ervan en veel plezier

ja we zijn aan het rondreizen vandaar zo’n lange tijd.
Ik ben reeds al 2 keer eerder in Maleisie geweest.
Wij zijn het stel dat een overstay had van 1 dag in Maleisie wat goed is afgelopen.
Ik heb toen ook met jou gesproken via wereldwijzer.

gr van Moira

O, ja dat herinner ik me weer! Gelukkig dat het goed is afgelopen. Heerlijk he reizen…
Wanneer ga je naar Penang? Kan voor je aan een vriend navragen ivem ziekenhuis voor je ogen als je dat wilt.

groetjes Marjolein

Wij zijn vanaf 28 oktober 2008 in Penang en ik heb dus een virus in mijn ogen wat gescheckt moet worden dus dan moet ik weten naar welk ziekenhuis ik moet gaan om dit te laten checken. Ik hoop dat ik er vanaf ben dan kan ik weer lenzen in wat nu niet mag.

gr van Moira

Ik zal het voor je navragen. Stuur me anders een pm [EMAIL=“margiescase@yahoo.com”]margiescase@yahoo.com
greetz from paradise

Hoi,

Als je echt een mooi bountyeiland wilt bezoeken moet je naar perhentian gaan. Kun je ook heel mooi duiken en van daaruit kun je ook Rawa en nog zo’n eilandje bezoeken. Deze is iets minder bekend dan de twee (ook wat kleiner) die jij noemde, maar naar mijn mening wel de mooiste!

Verder las ik dat je op singapore wilt vliegen en dan naar maleisie wilt reizen. Ik denk dat op KL vliegen een stuk goedkoper is (nog goedkoper is op bangkok vliegen en dan een binnenlandse vlucht naar maleisie/singapore, maar dan gaat er natuurlijk wel meer tijd in zitten). Wij zijn aan het eind van onze vakantie naar Maleisie een paar dagen naar Singapore gegaan (met de bus, is vanaf Johor Bahru echt niet zo ver, alleen neemt het wel even in beslag om langs de douane te komen) en hadden het na een paar dagen daar wel gezien. Als je maleisische prijzen gewend bent is het niet leuk meer om in Singapore te zijn:P.

Een tip als je wilt besparen op je ticket: Kijk even of het voor jou de moeite waard is om via Londen te vliegen. Bijvoorbeeld met airasia/emirates/qatar/etihad. Heb je prijzen van tussen de 600 en 650 euro ipv de 1100 vanuit Nederland. Oké moet je wel naar Londen, veel meer moeite maar zal je wel zo’n 200 euro kunnen schelen.