hotels geschikt voor invaliden

Eindelijk komt het er dan toch van, dat mijn moeder (79 jaar) naar mexico komt om eens te zien wat dochter lief hier de afgelopen 8 jaar heeft opgebouwd-uitgevreten. :slight_smile:
Wel inmiddels half aan rolstoel gewend, maar kan nog wel als het moet een paar stappen verzetten met wat hulp van ons-mij.
Afijn in die tijd zelf een hotel-restaurant gebouwd in Mahahual, Costa Maya en daar zal ze het overgrote deel van de vakantie verblijven. Maar wil haar ook nog meenemen naar bv een mooie maya ruine en eerste 2 nachten en laatste nacht in cancun. Iemand een suggestie voor een hotel in en rondom cancun of bij bv Chitzen Itza in de buurt voor mensen met rolstoel ?

mil gracias alvast
groetjes
Carolien?

Hi Carolien,

stoer van je moeder om op haar leeftijd een reisje naar Mexico te maken :wereld:

Misschien kun je eens informeren bij Villas Archeologicas, want wij hebben in Cholula eens bij een in zo’n hotel gezeten en daar was alles op de begane grond. Volgens mij hebben die allemaal dezelfde layout, dus kan het in Chichen Itza goed ook zo zijn. Zijn niet de goedkoopste, maar dan heb je ook wat :wink:

Succes ermee!

Wow!
Wat leuk dat je moeder langskomt na 8 jaar!

Ik kan je in cancun niet helpen, maar de uitnodiging om in Cozumel langs te komen staat bij deze!