Beste lezers,
Graag jullie ervaringen,
Groetjes,
Hans.
Beste lezers,
Graag jullie ervaringen,
Groetjes,
Hans.
Blue lagoon resort!! :zon02:
heeft er al iemand geboekt voor het nieuwe hotel blue lagoon village in kos?
Wij zouden boeken voor september, hotel gaat open in mei …
een beetje laat maar…
We zijn net terug van 14 dagen Kipriotis Maris,we hadden geboekt voor Kipriotis hippocrates ,maar door mijn handicap (spierziekte,ik gebruik een rolstoel) was het volgens Miranda,de Nederlandse receptioniste,beter voor ons in Maris (was zelfs duurder dan het geboekte).Het zijn drie hotels die nu in 1 groep gebracht zijn.Je kan gebruik maken van de faciliteiten van de drie hotels.
Als je all inn hebt kan je 2 keer in het derde hotel eten (reserveren, a la carte) in Maris moet je ook reserveren (thema avonden) in hippocrates is het gewoon buffet.
De kamers zijn heel ruim en proper,alle dagen propere handdoeken,zelfs als je je handdoek omhoog hangt.
Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.
Er zijn mensen die klagen over het eten,maar wij waren er heel tevreden over,je kan immers in 3 hotels terecht,dus afwisseling genoeg.
Als je naar andere landen gaat moet je ook een beetje de gewoontes van daar kennen,zo is het dat in griekenland het eten lauw opgediend word,wij hebben daar geen probleem mee,maar vele mensen wel.
Je zit een beetje afgelegen,in Psalidi,maar persoonlijk ben ik niet voor de drukte.
Het is een half uur wandelen naar Kos-Stad,daar is het druk genoeg.
groetjes,
Tamarah