Hotel Yellow Rose

Hallo ,

Ik en mij vriend vertrekken over 3 weken naar hotel yellow rose in Gumbet/bodrum . Wij zouden graag weten of het een goed hotel is ( dus voldoet aan de **** sterren ) en de ervaringen van andere met dit hotel. Ik hoop graag dat jullie hierop reageren.

Groetjes Yasintha

Hey,

Ik en mijn vriend denken er ook aan om naar het Yellow Rose Hotel te gaan.
We hebben ons al zot lopen zoeken achter informatie over dat hotel, maar veel zijn we niet te weten gekomen.
Enkel dat het nog maar heel recent gebouwd en dat er nu ook een discotheek aan is, als ik me niet vergis.

Voor de rest hopen we ook dat er wat mensen hier zijn die al ervaringen hebben met dit hotel en ons wat meer uitleg kunnen geven.

Alvast bedankt grtz
Floor en Hans

Hoi ,

Bedankt voor je reactie ik hoop ook dat er mensen zijn met ervaringen met dit hotel en ze ons vertellen…

groetjes yasintha

Hoi Yasintha,

Wanneer ga jij eigenlijk naar het Yellow Rose? Wij zijn Belgen, 19jaar en bijna 19jaar.

Groetjes

hey vraagje wij gaan daar ook naartoe we vertrekken op 6-8-04
en jullie

Wij vertrekken de11e voor 8dagen.
Dus jullie zijn er dan ook nog?

groetjes

hoi allemaal ,

wij gaan 1 augustus voor 15 dagen we zijn 17 en 20 jaar oud.
dus mischien zien we jullie dan… maar hebben jullie helemaal geen informatie hierover…? of gehoord van het reisburo ofzo? want onze wist er niet zoveel van af . ja ze wisten ons te vertellen dat het goed gelegen was en alle faciliteiten ect. maar verder niks over de reacties van andere.

groetjes Yasintha

http://www.hotelguide.com.tr/ic.asp?OtelID=G48010243

Dit is nog een link dat we gevonde hebben met wat informatie en met een video. Hopelijk zijn jullie er wat mee.

We zien jullie mss dan wel grtz

Zie ook onderstaande url:

http://www.zoekinturkije.nl/phorum/read.ph…&t=15#reply_222

:smiley:

hallo,

Wij gaan ook nog naar Yellow Rose kunnen jullie mij vertellen wat we ervan kunnen verwachten???

hey wij zijn juist terug van yellow rose
tof hotel voor ons toch maar hebben van een paar mense gehoord dat ze niet zo een goede ontvangst gehad hebbe en dat hun kamer niet echt inorde was.

maar als je al die dingen niet voorhebt, is het een heel leuk en rustig hotel. Tof personeel, enkel is er niet zo heel veel sfeer en ambiance, die moet je echt wel zelf ergens anders gaan opzoeken.

Het is ook maar 10min te voet van gumbet centrum 's avonds wanneer het afgekoeld is, op de middag doe je er iets langer over.

doe daar musafa en serkan de groete maar en amuzeer jullie !
en laat even weten hoe het geweest is ginder als jullie terug zijn
doei