Hotel/verblijf Nusa Lembongan

Wij zijn van plan spetember/oktober naar Bali te gaan en de laatste dagen te verblijven op Nusa Lembongan.
Nu hebben wij MolaMola House op het oog. Heeft iemand hier ervaring mee, is er eerder eens geweest.
Het ziet er leuk uit, wel wat toeristen volgens de info die op de dag aanmeren, maar wat bekijks is ook wel leuk, dus dat is geen probleem.
Weet iemand bv of er warm water uit de douchkop komt of daar nog alleen koud water voor handen is.
Is de zee sept/okt ruw of gaat het meestal goed met de maaginhoud tijdens een overtocht? MolaMola House bied een ook overtocht aan, is dat verstandig te doen?

Gr Driek en Kwep

Beste ,

wij zijn 3jaar geleden op Lembogan geweest voor te duiken , maar lagen toen centraler ,in de buurt van lembogan dive center .
In die buurt zijn wel wat toffe restaurants .

Op de website van MolaMola schrijven ze dat de kamers warmwaterdouche hebben .

Bij de overtocht zal het er vanaf hangen welk type boot je neemt , wij hebben toen een speedboot genomen (kortere reistijd)
maar dat wil ook zeggen dat er soms mensen met maagproblemen zijn !

voor verdere info zou ik als ik van u was gewoon contact opnemen met het resort , zij kennen het gebied toch het beste .

Hè travel super leuk dat je naar Bali gaat de voorpret is al super.
Wat betreft de zee is in september vrij rustig de wind gaar dan liggen en het weer is prachtig.
Ben al vaak op lembongan geweest maar ik ken dit hotel niet. Wij zitten de laatste jaren in palm grove villa’s .
Maar ja weet niet of de prijs leuk is voor jullie.
Wat de boot betreft kun je vanuit sanur opstappen en je bent er zo.
Het is ook zeker een aanrader lekker relaxed en je kunt er heerlijk met de scooter rond en lekker eten echt geweldig.
Veel plezier.

Wij zijn al meerdere keren op Nusa Lembongan geweest, het beste is om de oversteek in de ochtend te maken, dan is het water rustiger.
En wij gaan dan met **Merlin Lembongan fast boat **een veilige maatschappij en redelijk geprijsd.
Deze vertrekt dagelijks vanuit Sanur om 10.00 u, 13.00 u en de laatste om 16.00 u. en vertrek vanuit Lembongan vanaf
09.30 u, 11.30 u en de laatste om 15.00 u.

Ik zelf verblijf altijd op het eiland Nusa Penida in het enige hotel Ring Sameton Inn. Nusa Penida is nog niet commercieel en je kunt van hieruit heel gemakkelijk, goedkoop en snel naar de eilandjes Lembongan en Ceningan. Ook duiken of snorkelen is vanaf Nusa Penida beduidend goedkoper, maar ik ben wel een low-budget toerist. Ook Nusa Penida is vanuit Sanur gemakkelijk te bereiken, een paar maal per dag vertrekt er een fastboat naar Nusa Penida, maar je kunt ook met een privé boot gaan, dan kun jezelf bepalen wanneer je vertrekt. informatie over Nusa Penida:actiefindetropen.nl - This website is for sale! - actiefindetropen Resources and Information.