Hotel Saadia Te Monastir

Hallo Ramon,

Op VAKANTIEREISWIJZER staan verschillende recensies van mensen die kortgeleden in Hotel Saadia zijn geweest.

Er staan ook recensies van mensen, o.a. Loes die je zelf via e-mail kunt benaderen !

HIER kun je de homepage bekijken van hotel Saadia, er staan ook een heleboel foto’s.

Succes !

Groetjes,
Pittie

HIER kun je de homepage bekijken van hotel Saadia, er staan ook een heleboel foto’s

Hallo Ramon

We zijn in 1999 naar Tunesie geweest en inderdaad in Saadia. Destijds waren wij zeer tevreden over dit hotel. Het strand is erg kortbij en destijd hebben we daar voor FL 17,50 ,- kunnen parasailen. Een paar studenten hadden dit initiatief genomen om zo wat bij te verdienen om te studie te betalen.

Het dorpje dat vlakbij het hotel ligt stelt niet zoveel voor wanneer je naar een drukke stad opzoek bent om te gaan stappen etc.

We hebben een 3 daagse rondreis(zeker aan te raden) gedaan tijdens ons verblijf in Saadia, je krijgt dan een heel goed beeld van Tunesie. Tunesie is ook niet zo groot, dus in die drie dagen zie je zowat heel Tunesie.

Op mijn site heb ik wat foto’s staan van het hotel en de rondreis.

Veel plezier!

Groeten,

Danny
http://www.cubalibre.ws

hoi ramon,

Ik ga in oktober voor de derde keer naar monastir samen met een vriendin van me, wij zijn ook allebei 20. Monastir is zeker gezellig, ook sousse, wat ook erg dichtbij is (max 15DT per taxi vanaf monastir centrum) is erg gezellig. Wij gaan in oktober voor de eerste keer naar hotel Saadia, dus daar heb ik nog niet veel over te zeggen, maar monastir en sousse (ook port el kantaoui trouwens) zijn erg leuk op onze leeftijd, je kunt er vanalles bezichtigen, maar stappen is er ook zeker. Tunesiers zijn erg gastvrije mensen. Als je eens in het hotel informeerd zijn er altijd wel mensen die zelfs op hun vrije dag of avond de buurt met je willen verkennen, en ze hoeven echt niet overal geld voor hoor! trakteer ze op een pilsje, zijn ze super blij mee! wanneer ga je naar Saadia, en ga je met vrienden of met familie? zover ik begrijp is er in Saadia geen discotheek, wel jammer, maar ik weet zeker dat je je zult vermaken. (je moet er alleen, zoals overal, zelf wat energie in moet steken ;))

voor vragen over onze ervaringen mag je me altijd mailen!

groetjes,
eva