Hotel Ruspina in Skanes

Wie o wie is er al eens in Hotel Ruspina geweest?
Wij gaan 18 augustus voor 15 dagen en zijn erg benieuwd naar ervaringen van andere mensen!
Wel zijn we eerder in Hotel Houda geweest en dat is ons erg goed bevallen!

Hallo,

Ik ken het hotel niet, maar hier heb je de homepage van het hotel:

Hij is wel niet helemaal actueel :paranoid: , maar je krijgt toch een indruk van het hotel.

Groetjes,
Pittie

** Neem als je het leuk vindt óók eens een kijkje op **
[**

**](http://www.pittie.web-log.nl/)

www.vakantiereiswijzer.nl

of www.zoover.nl

Bedankt voor jullie reacties, :slywink: heb helaas nog niemand gevonden die er ook daadwerkelijk geweest is, dus het lijkt me het beste als ik het gewoon zelf ga ontdekken en dan laat ik het jullie weten hoe het was!!!:teeth:

Groetjes, Brenda:TUNISIA:

Hoi Brenda,

Je hebt nog even de tijd tot 18 augustus en voor die tijd krijg je vast wel een reactie en/of staat er iets op Wereldwijzer of Zoover.

Groetjes,
Pittie

Bezoek ook eens het **NIEUWE TUNESIE FORUM: **http://tunesie.yourbb.nl

of kijk eens op Pittie’s Tunesië web-log: www.pittie.web-log.nl

In 1989 ben ik de eerste keer in Tunesië op vakantie geweest en heb ik in hotel Ruspina in Skanes gelogeerd. Sinds die tijd is het hotel natuurlijk veranderd, maar ik heb toendertijd wel een leuke vakantie daar doorgebracht. De hotelkamers waren netjes, het ontbijt was niet geweldig (maar dat is sowieso niet zo spectaculair in Tunesië), het avondeten was goed. Het hotel lag vlak bij het strand, waar diverse watersportmogelijkheden waren. Maar nogmaals, dit is wel al jaren geleden, ik heb begrepen dat het hotel een opknapbeurt in die jaren heeft gehad. Heb er toendertijd mijn ex-man leren kennen, dus voor mij blijft het altijd een speciaal hotel. Heb deze zomer de kids het hotel laten zien, toen we erlangs reden, als ontmoetingsplek van hun ouders, wat ze wel speciaal vonden.
Veel plezier!!

Wij gaan in september naar hotel ruspina, kan iemand mij vertellen hoe het daar is om met 3 kinderen heen te gaan